
Шест дни без транспорт: Как бизнесът помогна на гражданите?
Компания обяви, че ще превози безплатно 100 деца до техните изпити
България е сред държавите в Европа с най-ниска консумация на 100%-ви сокове и нектари, отчитат от бранша
Производителите на безалкохолни напитки отчетоха ръст в продажбите през летните месеци, което подсказва, че кризата в сектора вероятно отминава.
Все повече българи предпочитат вода и газирани напитки, пред натуралните сокове, отчитат от бранша. „За съжаление България е сред държавите в Европа с най-ниска консумация на 100%-ви сокове и нектари. И тази негативна тенденция не може за поредна година да бъде преодоляна”, коментира Жана Великчова от Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки.
Над една трета от всичко, което българите са изпили през първите шест месеца на годината, са газирани напитки. Все пак най-голям ръст на потреблението има при водите. До края на юни са изконсумирани 300 млн, литра бутилирана вода, а сега е бумът на продажбите.
„От средата на юли вече започна един хубав сезон. Всички производители на вода гледат прогнозата и се надяват да е топло и през септември”, обясни Мая Герасимова, която работи като маркетинг директор в такава фирма.
От средата на юли вече започна един хубав сезон. Всички производители на вода гледат прогнозата и се надяват да е топло и през септември.
Производителите на безалкохолни прогнозират, че тази година за първи път ще имат ръст в потреблението, след като пет години подред секторът вървеше надолу.
Компания обяви, че ще превози безплатно 100 деца до техните изпити
Тези акции правят най-големите движения преди началото на пазара
Как се променя жилищният пазар в Москва през последните 5 години?