България се рекламира по 4 европейски телевизии срещу 6 млн. лв.

БГ Бизнес

Клипът, който представя страната като туристическа дестинация, се завърта по „Евронюз”, „Евроспорт”, „Дискавъри” и „Нешънъл Джеографик”

Реклама на България се завърта по четири европейски телевизии през март. Клипът, който представя страната като дестинация за зимен, летен, културен и алтернативен туризъм заедно с известните й забележителности, ще се излъчва до края на годината. За това ще бъдат похарчени 6 млн. лв., осигурени ОП „Регионално развитие”. Това съобщи ресорният министър Николина Ангелкова във Велико Търново.

Рекламата, която е под мотото „Открий и сподели”, ще се излъчва на девет езика по телевиите „Евронюз”, „Евроспорт”, „Дискавъри” и „Нешънъл Джеографик”. Предстои подписване на договор за рекламиране на България и с телевизия „Би Би Си".

„Целта е да компенсираме отлива на руски и украински туристи през настоящия туристически сезон”, отбеляза министър Ангелкова. Според нея е важно да се запази ръстът на туристите от миналата година, когато техният брой е бил 7,5 млн. души, а увеличението на туристическия поток спрямо 2013 г. е било около 5%.

За да подпомогне развитието на българския туризъм, ресорното министерство започва и кампания с призив българите да организират своите почивки в страната.

Общият бюджет на Министерството на туризма за 2015 г. е в размер на 5 млн. лв., в това число е включено и участие в над 40 национални и международни изложения. Първите от тях са туристическите борси в Москва, Киев, Лондон и Берлин.

Във Велико Търново министър Ангелкова се срещна с главния секретар на МВР Светлозар Лазаров, с когото обсъди мерки срещу престъпността през активния туристически сезон.

На среща с местната власт тя е представила националната концепция за туристическо райониране, която включва девет района.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст