Коронацията на крал Чарлз III струва на данъкоплатците 72 млн. паунда
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Последователите й в социалните мрежи не спират да растат
В днешния свят не е необичайно домашните любимци да имат повече фенове и последователи в социалните медии и дори повече пари от техните собственици. Един такъв пример е Нала, най-богатата котка в света, с изумителната нетна стойност от 100 милиона долара, според Cats.com.
Как котката Нала забогатя?
Нала е сиамска смесена котка и е осиновена от приют през 2010 г. от Варисири Матахитифан, който я спасява от център в Лос Анджелис. Тя става сензация в социалните медии с 4,5 милиона последователи в Instagram, число, което продължава да расте. Нейният възход към славата започва през 2012 г., когато Варисири започва да споделя очарователните снимки на Нала в Instagram, което води до бърза популярност.
Тя дори държи световния рекорд на Гинес за най-много последователи на котка в Instagram. Повечето от приходите й идват от спонсорирано съдържание на страницата й в Instagram.
Котката също притежава едноименна компания за котешка храна: Love, Nala, която носи по-голямата част от нейното богатство. Компанията се управлява от собствениците на котката и е събрала 12 милиона долара от инвеститори, включително Hasbro, Real Ventures и Seed Camp.
Докато Нала е на второ място в списъка на най-богатите домашни любимци в света, след немска овчарка на име Гюнтер VI (на стойност 500 милиона долара), тя е най-богатата котка.
Котките и бизнеса
За разлика от Гюнтер VI, чието богатство е наследено и инвестирано, богатството на Нала е спечелено чрез нейната популярност и бизнес начинания.
След Нала е друга известна котка, Оливия Бенсън, собственост на поп звездата Тейлър Суифт. Оливия се нарежда на трето място с богатство от 97 милиона долара, благодарение на продажбите на стоки и участия в музикални видеоклипове.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса