Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Редица модни гиганти пуснаха продукти за безопасна любов
Ако мислите, че няма понятие луксозна любов, то трябва да видите цената на презервативите на Chanel или тези с инициали LV - Louis Vuitton.
Louis Vuitton е една от най-големите и печеливши луксозни марки на планетата. Тази марка е популярна за дизайнерски чанти, обувки, бижута и други лични вещи. Затова за никого не е изненада, че появата на кондоми с инициалите на марката, беше тотален хит. Цената на кондомите е 68 долара за 12 бройки, пише lovehappensmag.com.
Мозъкът зад идеята обаче не е лице на луксозната компания, а е архитектът от Република Джорджия Иракли Кизирия, който си сътрудничи с Design Provocation за създаването на презервативите за Световния ден за борба със СПИН. Приходите от тези кондоми отиват във Фондацията за изследване на СПИН.
Това не е единствената модна къща, чието име се свързва с безопасната любов.
Друга луксозна къща Chanel създаде презервативи Haute, които призовават потребителите да „поддържат елегантност“ в спалнята. Опаковката от 12 броя струва колосалните 279 долара.
Творческият директор на Saint Laurent Антъни Вакарело обяви преди време пускането на луксозните презервативи чрез кадър от тогавашната им кампания „The Love Affair“. Луксозните кондоми се предлагат в типичния дизайн на къщата: златно, лъскаво черно, черно и бяло каре, леопардов принт, зебра и черно с бели триъгълници. Те са 100 процента гумени и струват 2,20 долара всеки. Лошата новина е, че презервативите могат да бъдат намерени само в бутик Saint Laurent Rive Droite.
Модните ентусиасти може би си спомнят списъците с презервативи с марка Marc Jacobs, които се появиха в eBay през 2008 г. Те дойдоха със специалното послание на дизайнера „Запомнете, безопасността на първо място! xxoo, Marc Jacobs”. Презервативите бяха налични за 1,99 долара за брой по това време в платформата за електронна търговия. Racked по-късно съобщи, че гумените протектори могат да бъдат закупени в магазина на Marc by Marc Jacobs Melrose в Лос Анджелис.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб