Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Марката вече предлага и колекция за мъже
Националната баскетболна асоциация (NBA) и SKIMS обявиха многогодишно партньорство, което прави SKIMS официален партньор за бельо на NBA, Националната баскетболна асоциация на жените (WNBA) и баскетбола на САЩ.
„Невероятно се гордея с партньорството на SKIMS с NBA, тъй като то е отражение на нарастващото влияние на SKIMS върху културата“, каза Ким Кардашиян, съосновател и творчески директор на SKIMS. „Заедно SKIMS и NBA ще свържат хора от всякакъв произход чрез мода, спорт и талант и очаквам с нетърпение да видя партньорството да процъфтява.“
„Модерният подход на NBA и значителното въздействие върху поп културата, развлеченията и модата са несравними в спорта“, каза Йенс Греде, съосновател и главен изпълнителен директор, SKIMS.
„Нашето партньорство бележи забележителна възможност за SKIMS и NBA да работят заедно за това какво означава да ангажираме следващото поколение фенове чрез баскетбола.“
„SKIMS бързо се превърна в една от нашите най-влиятелни в културно отношение марки“, каза комисарят на NBA Адам Силвър. „Очакваме с нетърпение да предоставим на феновете на NBA и потребителите на SKIMS уникални изживявания, нови предложения и премиум продукти чрез нашето партньорство.
„Заедно SKIMS, NBA, WNBA и USA Basketball ще използват силата на баскетбола, за да генерират вълнение и търсене, като се показват по неочаквани начини. Феновете ще видят как партньорството оживява на бъдещи събития, включително NBA All-Star и NBA In-Season Tournament.
Мъжката колекция SKIMS Mens стартира на 26 октомври и включва три колекции от ежедневни неща, разработени с удобство на преден план, тъй като марката носи своя опит в стила, комфорта и прилягането към нова аудитория. SKIMS отпразнува пускането на пазара с нова кампания на марката, „Every Body is Wearing SKIMS“, с участието на Звездата на NBA Шай Гилгеус-Александър, заедно с официалните поддръжници на марката спортисти.
Като част от партньорството, SKIMS също ще получи медийна експозиция в различни платформи на лигата, включително чрез виртуални знаци по време на национални излъчвания на NBA и WNBA, както и официалните социални и дигитални платформи на лигата.
Съоснована през 2019 г. от Ким Кардашиян и Йенс Греде, SKIMS е ориентираната към решенията марка, създаваща следващото поколение бельо, ежедневни облекла и оформящи облекла и поставя нови стандарти, като предоставя решения за всяко тяло. От технически конструирано оформящо облекло, което подобрява извивките до бельо, което се разтяга до два пъти размера си, целта на марката е последователно да прави иновации в миналото и да напредва в индустрията.
SKIMS продава директно чрез своя уебсайт (SKIMS.com), както и чрез избрани партньорства с търговци на дребно, включително Nordstrom, Saks Fifth Avenue, Selfridges, SSENSE, Net-a-Porter, Lane Crawford, Holt Renfrew, KaDeWe и David Jones.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб