Купуваме повече електромобили, но ни липсват точки за зареждане
До 2030 г. ще са необходими 8,8 милиона точки за зареждане, за да се отговори на търсенето
Този април Центърът за градска мобилност (ЦГМ) е избрал нова компания за поддръжката
След края на периода на поддръжка до юни 2023 г. не беше ясно коя компания ще поеме електронните табла в София.
Този април Центърът за градска мобилност (ЦГМ) е избрал нова компания за поддръжката, различна от досегашните свързани изпълнители, а именно фирмата А1. Телекомът обещава качеството на услугата да се промени към по-добро, казва „Капитал“.
На търга за обществената поръчка на ел. таблата се явяват четири кандидата. Това са "Телелинк инфра сървисис", собственост на "Телелинк България", с акционери Йордан Попов и Любомир Минчев, който за кратко беше общински съветник от ГЕРБ, но подаде оставка през януари; "Сиском инженеринг", която вече е била финалист в минали търгове на ЦГМ за същото и за подобни дейности, телекомът А1, която се явява самостоятелно, и "Ентърпрайз комюникейшънс груп", която е собственост на Siemens.
Първо през юни 2023 г. общинското дружество обяви бюджет от 480 хил. лв., какъвто даваше в последните две години, но не получи оферти от нито една компания, казва още „Капитал“.
До 2030 г. ще са необходими 8,8 милиона точки за зареждане, за да се отговори на търсенето
Очаква се до 1 милион българи да прекарат предстоящите празници извън дома си
Навременното пристигане на багаж е само един от факторите, които се вземат предвид при определянето на „най-доброто“ летище в света