Отменят всички полети на 1 октомври на летището в Брюксел
50 000 пътници ще бъдат засегнати
Предстоящото глобално събитие ще позиционира България на картата на комуникационния бизнес
През следващата седмица София ще бъде домакин на събитие от изключително значение за технологичния и медийния сектор - както в България, така и в чужбина. От 21 до 23 май с генералната подкрепа на българската компания за медиен мониторинг и бизнес анализи A Data Pro ще се проведе годишната конференция на AMEC (Международната асоциация за измерване и оценка на комуникацията) - най-голямата професионална асоциация за измерване и анализ на комуникациите в света.
Глобалната конференция на AMEC обединява международната общност от професионалисти в областта на комуникацията, маркетинга и медийния анализ. Миналогодишната конференция, която се проведе в Маями, Флорида, привлече над 200 професионалисти от цял свят.
Предстоящото глобално събитие ще позиционира България на картата на комуникационния бизнес по целия свят като доказан технологичен и иновационен хъб на Балканите. Темите на тазгодишната конференция са свързани с иновациите в комуникационния сектор, тяхното имплементиране и предизвикателствата, свързани с това.
По време на конференцията ще бъдат презентирани десетки теми и дискусии, в които ще се включат специалисти от световно ниво. Обсъждането на начините за откриване, измерване и анализ на дезинформационни и пропагандни процеси също ще има ключова роля по време на събитието. A Data Pro се включва с експертиза в тази гореща дискусия от гледна точка на проектите, които разработва по линия на методологии и технологии. bTV Media Group е медиен партньор на събитието и водещият на публицистичното предаване „120 минути“ Светослав Иванов ще участва в панелна дискусия по темата за генеративен изкуствен интелект и как той променя комуникационната индустрия.
Медийният мониторинг и анализ имат голям принос в установяването на начини за идентифициране на дезинформацията и откриването на решения за справяне с това. Този глобален проблем е още по-актуален днес, в контекста на настъпващите избори не само у нас, но и на международно ниво.
В конференцията от страна на A Data Pro ще вземат участие Илия Кръстев, главен изпълнителен директор на компанията и председател на AIBEST (Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии ); Филип Манев, мениджър ключови клиенти “Медия мониторинг и анализ“; Тодор Киряков и Девора Коцева, специалисти по темите, свързани с методите за откриване и предотвратяване на дезинформационни процеси; Несин Вели, мениджър продукти и услуги, чиято специализация е свързана с теми за разработване на ИИ-базирани технологии за откриване и противодействие на пропагандни процеси и практики.
Пълната програма на събитието може да бъде разгледана тук.
50 000 пътници ще бъдат засегнати
Разглеждаме таксите за обучение и разходите за живот в България и в други европейски страни
TikTok се очерта като най-популярната платформа за кариерни съвети