„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Предстоящото глобално събитие ще позиционира България на картата на комуникационния бизнес
През следващата седмица София ще бъде домакин на събитие от изключително значение за технологичния и медийния сектор - както в България, така и в чужбина. От 21 до 23 май с генералната подкрепа на българската компания за медиен мониторинг и бизнес анализи A Data Pro ще се проведе годишната конференция на AMEC (Международната асоциация за измерване и оценка на комуникацията) - най-голямата професионална асоциация за измерване и анализ на комуникациите в света.
Глобалната конференция на AMEC обединява международната общност от професионалисти в областта на комуникацията, маркетинга и медийния анализ. Миналогодишната конференция, която се проведе в Маями, Флорида, привлече над 200 професионалисти от цял свят.
Предстоящото глобално събитие ще позиционира България на картата на комуникационния бизнес по целия свят като доказан технологичен и иновационен хъб на Балканите. Темите на тазгодишната конференция са свързани с иновациите в комуникационния сектор, тяхното имплементиране и предизвикателствата, свързани с това.
По време на конференцията ще бъдат презентирани десетки теми и дискусии, в които ще се включат специалисти от световно ниво. Обсъждането на начините за откриване, измерване и анализ на дезинформационни и пропагандни процеси също ще има ключова роля по време на събитието. A Data Pro се включва с експертиза в тази гореща дискусия от гледна точка на проектите, които разработва по линия на методологии и технологии. bTV Media Group е медиен партньор на събитието и водещият на публицистичното предаване „120 минути“ Светослав Иванов ще участва в панелна дискусия по темата за генеративен изкуствен интелект и как той променя комуникационната индустрия.
Медийният мониторинг и анализ имат голям принос в установяването на начини за идентифициране на дезинформацията и откриването на решения за справяне с това. Този глобален проблем е още по-актуален днес, в контекста на настъпващите избори не само у нас, но и на международно ниво.
В конференцията от страна на A Data Pro ще вземат участие Илия Кръстев, главен изпълнителен директор на компанията и председател на AIBEST (Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии ); Филип Манев, мениджър ключови клиенти “Медия мониторинг и анализ“; Тодор Киряков и Девора Коцева, специалисти по темите, свързани с методите за откриване и предотвратяване на дезинформационни процеси; Несин Вели, мениджър продукти и услуги, чиято специализация е свързана с теми за разработване на ИИ-базирани технологии за откриване и противодействие на пропагандни процеси и практики.
Пълната програма на събитието може да бъде разгледана тук.
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.