
ЕС ще инвестира в България и Румъния за подсигуряване на сигурността на Черно море
Целта е транспортирането на тежка военна техника да бъде по-лесно
Компанията иска да улесни ориентацията на своите клиенти
Lidl България въвежда тестово обозначаване на цените и в евро, и в лева от 2 юни. Промяната ще бъде въведена във всички 137 магазина на веригата като част от подготвителните действия за евентуалното приемане на еврото в България. Това съобщиха от компанията.
Компанията иска да улесни клиентите в процеса на адаптация и да им помогне да свикнат по-бързо с обозначаването преди началото на законовия период. Според изискванията, задължителното обозначаване на цените в двете валути ще влезе в сила един месец след официалното решение за присъединяване на България към еврозоната.
„Предприемаме тази крачка в продължение на нашата ангажираност към прозрачност и доверие. За нас е много важно да улесним клиентите, като им дадем възможност да се ориентират спокойно в предстоящите промени. За нас в Lidl процесът по настройване и програмиране на над 80 системи, използвани в дейността на компанията, беше продължителен и изискваше участието на около 350 служители“, коментира Любомир Хърсев, главен финансов и административен директор на Лидл България.
Цените в евро са превалутирани от левове при прилагане на официалния валутен курс, а заплащането на каса остава единствено в български левове до официалното въвеждане на еврото в страната, за което клиентите са уведомени чрез изрични информационни табели, поставени на видни места в магазините.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Целта е транспортирането на тежка военна техника да бъде по-лесно
Какво включва миксът на цената?
Форумът ще се проведе от 16 до 20 юни 2025 г.