Кучешки сладолед - хит в Европа

Мащабът е най-важен за бизнеса, казва Ричо

Христомир Христов- Ричо може да се похвали с няколко успешни бизнес начинания. Основното, с което се занимава в момента е разработеното от него приложение "Приказките". Освен това той подпомага различни стартъпи да преговарят с инвеститори, помага им да набират клиенти и да си съставят бизнес планове. Третата му дейност е менторство на младежи. 

Докато стигне до тук обаче е минал през нуеспешни опити за бизнес. Един от тях е бил сладоледаджийница. За да бъдем по-различни освен традиционния сладолед правехме и такъв с вкус на мента и валериан, копър и други, разказва Христомир пред  businessnovinite.bg.

По думите му в Европа сега е много модерен кучешкият сладолед. "Хората отиват, купуват сладолед за себе си, купуват и кучешки сладолед за кучето си. Идеята е докато те ядат, и животното да яде. Този сладолед няма вкус на слаолен, нито път има захар", обясни Ричо.

"След като започнах първите си стъпки в бизнес, се влюбих в мащабността. Колкото по-мащабед е един бизнес, толкова повече животи можеш да промениш", казва още Ричо.

Малко повече за кучешкия сладолед

Специализирани компании започнаха да произвеждат сладолед за кучета, който е създаден от съставки, полезни за домашните любимци. Те са с различни вкусове, сред които са  тиква, бисквитки и дори бекон.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст