Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Ето и кои са били партиите с "най-скъпи медийни гласове"
Mедийните разходи в кампаниите у нас представляват основно перо от похарчените средства. Това прави информацията за медийната цена на глас още по-любопитна, показва анализ на Института за развитие на публичната среда върху данни на Сметната плата. Изчислението е направено на база похарчени средства за медийна кампания спрямо получените гласове на изборите.
Подробности може да видите в графиката по-долу:
Най-”скъпи” са били гласовете на избирателите на (Българско национално обединение) БНО, "Правото" и "Български национален съюз – НД". И трите са формирали 100% от медийните си разходи чрез медийни пакети. Същите са участвали и в кампании през миналата година, в които са успели да получат между 79 965 лв. и 119 909 лв. държавна подкрепа за медийните си изяви.
Най-скъпият глас спрямо изразходваната сума и броя получени гласове излиза, че е именно на Българско национално обединение, като цената на глас е 23,93 лв.
Цените на глас при "Правото" са 22,76 лв. и "Български национален съюз – НД" - 21,60 лв.
Един глас на "Изправи се България" по същата логика е струвал 4,82 лв. На "Демократична България" - 4,37 лв. , Продължаваме промяната 3,24 лв. , Има такъв народ - 3,12 лв., "БСП за България" - 1,97 лв., Възраждане - 1,88 лв., "Български възход" - 1,37 лв., ГЕРБ - 0,84 лв., ДПС - 0,65 лв.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб