1 USD
1.76886 BGN
Петрол
65.95 $/барел
Bitcoin
$83,521.0

Колко е "медийната цена" на един глас на последните избори?

Ето и кои са били партиите с "най-скъпи медийни гласове"

Mедийните разходи в кампаниите у нас представляват основно перо от похарчените средства. Това прави информацията за медийната цена на глас още по-любопитна, показва анализ на Института за развитие на публичната среда върху данни на Сметната плата. Изчислението е направено на база похарчени средства за медийна кампания спрямо получените гласове на изборите. 

Подробности може да видите в графиката по-долу:

Снимка: Отворен параламент/ Институт за развитие на публичната среда

Най-”скъпи” са били гласовете на избирателите на (Българско национално обединение) БНО, "Правото" и "Български национален съюз – НД". И трите са формирали 100% от медийните си разходи чрез медийни пакети. Същите са участвали и в кампании през миналата година, в които са успели да получат между 79 965 лв. и 119 909 лв. държавна подкрепа за медийните си изяви. 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Най-скъпият глас спрямо изразходваната сума и броя получени гласове излиза, че е именно на Българско национално обединение, като цената на глас е 23,93 лв. 

Цените на глас при "Правото" са 22,76 лв. и "Български национален съюз – НД" - 21,60 лв. 

Един глас на "Изправи се България" по същата логика е струвал 4,82 лв. На "Демократична България" - 4,37 лв. , Продължаваме промяната 3,24 лв. , Има такъв народ - 3,12 лв., "БСП за България" - 1,97 лв., Възраждане - 1,88 лв., "Български възход" - 1,37 лв., ГЕРБ - 0,84 лв., ДПС - 0,65 лв.

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук