
Дъщерята на Бил Гейтс създаде приложение за дрехи втора употреба
Тя не желае проектът да бъде финансиран от семейството й
От 2017 г. страната ни има проблем с неуредени искове и неплатени задължения
Казусът със "Зелената карта" бе един от проблеми, с които се бореше Алексей Петров в последните години в качеството си на създател на "Лев Инс".
„Лев инс“ бе една от компаниите, нарочена за проблемите със "Зелена карта", заради които България беше напът да бъде изключена от системата, а от друга страна се застраши влизането на страната в Еврозоната.
От 2017 г. страната ни има проблем с неуредени искове и неплатени задължения в международната система "Зелена карта", която осигурява валидност на застраховката "Гражданска отговорност" на българските шофьори в 54 държави в системата. Заради исковете и задълженията в края на 2018 г. страната ни е поставена под мониторинг, който действа и към момента.
Миналата година служебният министър на финансите Росица Велкова каза, че решаването на проблема със "Зелена карта" е част от изискванията към България във връзка с въвеждането на еврото и че се провеждат срещи с "Лев инс" за уреждане на задълженията на компанията към националното бюро "Зелена карта".
Тогава главният секретар на Националното бюро на българските автомобилни застрахователи Стефан Софиянски, каза пред businessnovinite.bg, че ако се приеме предложението на Министерството на финансите за промяна в Кодекса за застраховането, касаеща „Зелената карта“, заради това драстично ще поскъпне застраховката „Гражданска отговорност“. Според промените, които се предлагаха, българските застрахователи ще трябва да изплащат безусловно пари при настъпване на ПТП на български гражданин в чужбина. Тоест дружествата ще са длъжни да направят плащания без да се запознаят със съответните документи около произшествието.
Председателят на националното бюро "Зелена карта" Борислав Богоев обясни, че носител на валидна застраховка "Гражданска отговорност" в ЕС е регистрационната табела на автомобила, а вариант за сваляне на европейските номера на българските коли няма. Дори при такъв краен вариант теоретично проблем би възникнал само с Турция, но България би въвела реципрочни мерки и така щетите за държавите от "Зелена карта" щели да бъдат по-сериозни от тези за българските шофьори, смята Богоев.
Обратът
Преди месец настъпи обрат по спорните промени в Кодекса. Партиите, които в предишното Народно събрание бяха против промените ГЕРБ, ДПС и БСП, ги подкрепиха. Тогава в интервю за БНР, Алексей Петров, който месеци наред силно критикуваше текстовете, обяви, че вече няма да се занимава с тях. "За мен е приемливо и да не се променя законът, и да се приеме каквото и да е. Въпросът е след това да се носи отговорност. Ако това, което се приеме, донесе нови щети, очаквам, че застрахователите ще съдят държавата. Нека да го приеме така парламентът и да видим след 2-3 години какъв ще е резултатът", каза тогава Петров.
Тя не желае проектът да бъде финансиран от семейството й
Социалните мрежи оказват по-негативно въздействие върху момичетата, отколкото върху момчетата
На основния борсов пазар днес са сключени сделки за над 1,4 млн. лв.