
В тази страна са единствени два ресторанта на McDonald's изцяло за вегетарианци
Ето къде можете да ги посетите
Българите подаряват повече цветя за Международния ден на жената, отколкото на Св. Валентин
Според данни от поръчките, направени чрез Glovo, на 8 март българите консумират най-много суши през годината. Двойно повече от японското ястие се поръчва в този ден в сравнение с всеки друг, а най-голям интерес към него проявяват жителите на София и Варна.
Над 50% от доставките на суши са изпълнени в късните часове на 8 март, което подсказва, че празникът често завършва с уютна вечеря, вместо със стандартно излизане в ресторант. Освен кулинарни изкушения, българите не пропускат и традиционния жест на внимание – цветята.
8 март категорично изпреварва Свети Валентин по брой поръчки на букети. Според статистиката на Glovo, на този ден се доставят двойно повече цветя, отколкото на празника на влюбените. Най-желаните цветя за Международния ден на жената са лалетата, докато розите остават фаворит за 14 февруари.
София и Пловдив се отличават като най-големите почитатели на традицията да се подаряват цветя за 8 март. Любопитен случай от миналата година показва, че потребител от столицата е направил четири отделни поръчки на букети до различни адреси – истинско въплъщение на вниманието и джентълменството.
Освен сушито, което води в класацията, българите се насочват и към други кулинарни стилове, избирайки меню за 8 март. Най-предпочитана след японската кухня е американската – бургери, стекове и барбекю. Средиземноморската кухня, гръцки и турски специалитети, също намира своето място, следвана от италианската и традиционната българска храна.
Очевидно е, че българите подхождат към 8 март с голямо внимание и желание да зарадват важните жени в живота си. Независимо дали с цветя, суши или изискана вечеря.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Ето къде можете да ги посетите
Платформата ще начислява допълнителна такса, ако добавите човек извън домакинството си
Продуктът е създаден специално за американския пазар