Австралия се отказва да глобява технологични гиганти за дезинформация
Правителството скоро ще въведе национална забрана за използване на социалните медии от деца под 16 години
Икономистът Кузман Илиев и банкерът Левон Хампарцумян - гости в предаването "Лице в лице" в деня на изборите за местна власт
Икономически активните хора искат еврото, колкото се може по-бързо. Тези, които се колебаят, би трбявало по-категорични заявки и по-сериозни маркетингови продукти да ги убеждават", каза Хампарцумян по повод на това дали политиците успяват да убедят обществото в ползите от приемането на еврото у нас. Това каза банкерът Левон Хампарцумян в студиото на предаването "Лице в лице".
Икономистът Кузман Илиев коментира евентуални икономически рискове, свързани със страната.
"Турците за първи път в историята са изкарали флот със 100 кораба на Босфора като знак. Ако Босфора се затвори, означава, че няма доставки на нефт и горива за нас, при положение, че искаме да отменяме дерогацията. Даваме ли си сметка за рисковете, които в рамките на един ден могат да ни оставят без горива?", каза Илиев. "Българите ги интересува да няма война, горивата да са на поносима цена", коментира още той.
Гостите в студиото коментираха още и темата за националния интерес на България и пътя към Шенген.
"Ако националният интерес е Шенген, то тогава Унгария не трябва да ни е враг, защото ще ни наложи вето. Когато говорим за влизането в Шенген, проблемът е, че може да се "гетоизираме". Ердоган държи 1 млн. бежанци и може да ги пусне във всеки един момент", каза Кузман Илиев.
Икономистът коментира и въведената такса за пренос на природен газ.
"С таксата за газа казахме на партньорите, че не ни интересува ще имат ли газ или не", коментира Илиев.
"Хубаво е да чакаме популистичната вълна в управлението на България да поспадне и да даде място на прагматични и рационални политици", каза Левон Хампарцумян.
Правителството скоро ще въведе национална забрана за използване на социалните медии от деца под 16 години
Последиците от президентските избори в САЩ са в полза на милиардера
Най-голямата козметична компания в света генерира 32,4 млрд. евро за първите 9 месеца на 2024 г.