
Брюксел ще разработи свой собствен AI модел за 56 млн. долара
Защо ЕС иска да създаде такъв модел?
В деня, в който новата цена на билетчето влезе в сила, Столичната община пусна в движение чисто нови автобуси.
Съвсем естествено най-коментираната тема в Градския транспорт бе новата цена на билетчето.
Освен, че често закъснява, столичният транспорт и често се поврежда. Последният инцидент е от вчера с трамвай, който според очевидци се подпалил.
"Няма такова нещо, трамваят не е изгорял, просто са загрели спирачките и се е получил дим, но изгаряне няма", поясни инж. Николай Костов.
За да подобри безопасността на Градския транспорт от общината закупиха 35, чисто нови автобуса. Всеки струва по 160 000 евро.
"Най-доброто, което в момента върви в Европейския съюз, надявам се нашите водачи да ги карат добре, ще ги пазят и съответно ще спазват разписанието", каза кметът Бойко Борисов.
Той също така обеща, че до края на годината ще смени всичките 160 автобуса "Икарус", които все още возят пътници в Градския транспорт.
Всеки ден в Градския транспорт се качват 150 000 души, които пътуват гратис. А истината е, че колкото повече хора си дупчат билетчето, толкова повече пари ще има за нови автобуси и толкова по-комфортно ще пътуваме.
Защо ЕС иска да създаде такъв модел?
Такава инициатива се организира и у нас
Само храната на един лъв на месец струва колкото една чанта Louis Vuitton