
Мъжете генерират повече вредни емисии от жените
Консумацията на червено месо и шофирането на автомобили обясняват почти цялата разлика
Цитираните данни са от ПАСПОРТ 2023 на е-комерс индустрията в България
Най-големите Топ 10 на българските онлайн магазини съставляват 19,10% от обема на целия B2C (бизнес до потребител) в България за 2022 г., което показва, че бъдещето на търговията не е в множетсвото нишови онлайн магазини, а в големите платформи. Това казва в последното си проучване по темата Българската е-комерс асоциация.
В класацията Топ 10 на българските онлайн магазини, които оперират чрез юридически лица, регистрирани в България.
ЕТО И КЛАСАЦИЯТА:
Цитираните данни са от ПАСПОРТ 2023 на е-комерс индустрията в България
Консумацията на червено месо и шофирането на автомобили обясняват почти цялата разлика
Телефоните от този списък печелят потребители чрез баланс между простота и престиж
Как да превърнете страстта си в устойчив бизнес без да изгубите себе си по пътя