
Revolut е все по-близо до отваряне на своя банка след рекордна печалба от 1 млрд. долара
Общите приходи на компанията са достигнали около 3,9 млрд. долара
Козметичните компании използват женската слабост към външния вид
Козметичните компании използват слабостите на жените към поддържането на външния им вид и непрекъснато пускат нови продукти на пазара. Дамите не са склонни да пестят от козметика, дали обаче биха дали 62 хил. долара за червило?
Представяме ви петте най-скъпи козметични продукта в света.
То е създадено от известния френски гримьор Оливие Ешодмезон. Тубичката с червило е само 110 гр., но е направена от 18-каратово злато и е украсена със 199 диаманта с тегло 2,2 карата. Под капачката има място и за гравиране на инициалите. Червилото може да бъде закупено само след консултация с Оливие, който дава съвети за нюанса, който ви подхожда най-добре.
Тези мигли са създадени през 2009 г. от Тейлър Чанг Бабаян и са украсени с истински златни частици или малки диаманти. Той вярва, че гримът може да промени начина, по който се чувства една жена.
Това е най-скъпата спирала в света. Тубичката, изработена от 18-каратово злато, е украсена с 2,5 хиляди сини диаманта. Цената включва и доживотно зареждане и обслужване 24 часа 7 дни в седмицата. Компанията обаче затвори магазина си и тази спирала вече не може да бъде закупена.
Дизайнерът Henry Dunay създава специално шишенце за този лак, изработено от чиста платина.
Това е лак за нокти, който съдържа частици истинско злато. Той е в шишенце с ръчно изработена златна капачка, инкрустирана с 1118 диаманта.
Общите приходи на компанията са достигнали около 3,9 млрд. долара
През 2024 г. износът на метали от ЕС възлиза на 19 милиона тона
Европейската комисия разследва съдържанието „SkinnyTok“ за екстремно отслабване