Shein пуска кредитна карта с мексикански финтех

Технологии

Какво ще предлага кредитната карта?

 
Китайският гигант за бърза мода Shein пуска първата си брандирана кредитна карта в световен мащаб чрез партньорство с мексиканската финтех Stori, съобщиха от фирмите, цитирано от Reuters. 
 
Популярността на Shein в Латинска Америка 
 
Натискът едновременно ще има за цел да привлече повече мексиканци към кредитния пазар, където те изостават в достъпа, както и да примами купувачите към уебсайта на евтиния, бързо оборотен търговец на дребно. В цяла Латинска Америка Shein стана изключително популярен през последните години, тъй като обмисля планове за изграждане на завод в Мексико и изграждане на дистрибуторска мрежа на първокласния пазар в Бразилия.
 

В региона също се наблюдава бум на малките предприятия, които купуват дрехи на Shein на едро и ги препродават на физически витрини. Shein е оценен на 66 милиарда долара в кръг за набиране на средства миналата година.

Коя е финтех фирмата?

Stori е финтех компания, която предлага услуги като спестовни сметки, които осигуряват 15% доходност и кредитни карти с почти пълни проценти на одобрение, вече е привлякла 3 милиона клиенти в Мексико през последните четири години.

Какво ще прелга кредитната карта?

Пазарът на електронна търговия в Мексико е бил най-бързо развиващият се в света миналата година, според проучване на Мексиканската асоциация за онлайн продажби (AMVO), като малко над 40% от всички онлайн покупки са били дрехи.
Кредитната карта Shein, Mastercard, ще предлага точки за използване на уебсайта на търговеца при всяка покупка. Покупките на дрехи на уебсайта на Shein ще печелят двойни точки, се казва в изявление на фирмите. 
Картата Shein ще бъде достъпна само за нови клиенти на Stori, но не и за съществуващи, според уебсайта на Stori.
 

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст