Платформата LinkedIn пуска игри

Технологии

Какви са игрите и къде можем да ги открием

 

Платформата, собственост на Microsoft, известна най-вече с професионалните контакти и споделянето на новини добавя три безплатни игри като начин да се възползва от експлозивната популярност на главоблъсканиците, които хората добавят към ежедневието си, съобщава CNN.

LinkedIn обаче добавя свой собствен обрат към игрите: Резултатите са предназначени да бъдат споделяни с колеги, възпитаници на колежи и сътрудници в конкурентни компании в опит да се създаде приятелство сред вашата мрежа и може би да се предизвикат разговори и нови връзки. 

Хората споделят статии по-малко, за да налагат мнение на хората, а повече защото "се опитват да изградят значими взаимоотношения", казва Даниел Рот, главен редактор на LinkedIn, пред CNN.

"Игрите, както се оказва, са наистина феноменален начин да направите това", продължава той. "Видяхме това с неотдавнашната експлозия на кратките игри, които ви помагат". 

Какви са игрите?

В световен мащаб се разпространяват три игри, които са предназначени за решаване в рамките на по-малко от пет минути и се обновяват ежедневно. Потребителите ще виждат новия модул с игри в полето "Новини от LinkedIn" в горния десен ъгъл на десктоп уебсайта и в раздела "Моята мрежа" в приложението.

Първата игра е "Pinpoint" - проста игра за асоцииране на думи, която разкрива различна дума всеки път за общо пет опита, като играчът отгатва общата категория.

Вторият пъзел е базирана на времето логическа игра, наречена "Queens", като целта е да се добави емотиконка с корона във всеки ред, колона и цветно кодирана област на дъската, без емотиконките да се докосват една друга.

Снимка: Linkedin

Третата е тривиална игра, наречена "Crossclimb", която LinkedIn описва като "комбинация от кръстословица и стълбица с думи", където играчите използват собствените си умения и речников запас, за да попълнят думите, подредени в стълбица. 

Когато играчът отгатне дадена дума, той ги подрежда така, че всяка дума в стълбата да се различава само с една буква, което разкрива последната подсказка за спечелване на "Crossclimb".

Разширяването на LinkedIn в областта на игрите показва, че някои хора използват платформата, за да заменят по-традиционните форми на социални медии, и се забавляват повече в нея, според Минда Смайли, старши анализатор за социални медии в Emarketer.

"Това вече не е само място за актуализиране на информация за работата и годишнини от работата. Навлизането на компанията в сферата на игрите изглежда се възползва от това поведение, макар че дали потребителите ще го приемат, е друга тема", каза тя пред CNN.

Връзка между новини и игри

Комбинацията от игри и новини не е нещо ново: първата кръстословица се появява във вестник New York World преди повече от 110 години. 

 

Експлозията на популярността на Wordle, особено по време на пандемията, когато хората търсят връзки, "е отворила очите" заради социалния компонент на хората, които споделят резултатите си. За LinkedIn целта е да се превърне в още един инструмент, с който потребителите да разширяват мрежата си, като същевременно се забавляват.

"Става дума за това да ви помогнем да упражните ума си, но по-важното е как това ви помага наистина да се свържете", каза Лора Лоренцети, изпълнителен редактор на LinkedIn News, пред CNN.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст