Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Компанията дава на клиентите възможността да създават собствени виртуални агенти
Microsoft въвежда автономни агенти с изкуствен интелект или виртуални служители, които могат да изпълняват задачи като обработка на клиентски заявки и идентифициране на потенциални клиенти. Това се случва, тъй като технологичният сектор се стреми да покаже на инвеститорите, че бумът на AI може да произведе незаменими продукти, съобщава The Guardian.
Какви са „виртуалните служители“?
Американската технологична компания дава на клиентите възможността да създават свои собствени AI агенти, както и пуска 10 готови бота, които могат да изпълняват набор от роли, включително управление на веригата за доставки и обслужване на клиенти.
Първите потребители на продукта Copilot Studio, който стартира следващия месец, включват консултантската фирма за сини чипове McKinsey, която изгражда агент, който да обработва нови клиентски запитвания. Той ще изпълнява задачи като насрочване на последващи срещи. Други ранни потребители включват адвокатска кантора Clifford Chance и търговец на дребно Pets at Home
Какви задачи изпълняват?
Microsoft маркира AI агенти, които изпълняват задачи без човешка намеса, като пример за способността на технологията да повишава производителността – мярка за икономическа ефективност или количеството продукция, генерирана от работник за всеки отработен час.
Главният изпълнителен директор на Microsoft, Сатя Надела, който разкри AI агентите на събитие на компанията в Лондон, каза, че инструментът ще намали „умората“ и ще повиши производителността, като освободи време за извършване на по-ценни задачи.
„Тези инструменти фундаментално променят аутсорсинга, увеличават стойността и намаляват отпадъците“, каза той.
Microsoft захранва агентите с няколко AI модела, разработени вътрешно и от OpenAI, разработчика на ChatGPT. Microsoft също така разработва AI агент, който може да извършва транзакции от името на потребителите
Андрю Рогойски, директор в Института за ИИ, ориентиран към хората, в Университета на Съри, каза, че агентите на ИИ могат да помогнат на технологичните компании да реализират възвръщаемост за инвеститорите, които силно подкрепят технологията. През юни Goldman Sachs попита дали инвестиция от 1 трилион долара в AI през следващите няколко години „някога ще се изплати“.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб