Съседите на Тръмп: Милиардерите и знаменитостите, които живеят до имението Мар-А-Лаго
Рок звездата Род Стюарт и актьорът Силвестър Сталоун също живеят наблизо
Meta стартира приложението през юли 2023 г., за да се конкурира с X
Мeta ще започне да тества реклами в своята услуга за микроблогове Threads с няколко компании в САЩ и Япония, съобщи компанията, пише CNBC.
Експериментът е първият опит на Meta да генерира приходи от Threads. Meta стартира приложението през юли 2023 г., за да се конкурира с X, известна преди като Twitter, която Илон Мъск купи за 44 млрд. долара в края на 2022 г.
„Ще следим отблизо този тест, преди да го разширим, като целта е да доведем рекламите в Threads до място, където те са толкова интересни, колкото и органичното съдържание“, каза Адам Мосери, ръководител на Instagram и изпълнителен директор на Meta, който наблюдава Threads, в публикация в услугата.
По време на теста малък брой потребители на Threads ще виждат реклами с големи изображения. Тестовите реклами ще приличат на спонсорирано съдържание, което потребителите на Facebook и Instagram обикновено виждат в тези услуги, се казва в публикацията в блога.
Компаниите, участващи в теста, ще могат да получат достъп и до инструмент за безопасност на марките, използван в продуктите на Meta във Facebook, Instagram и Reels, който е проектиран така, че спонсорираното съдържание на марките да не се пуска заедно с обидно съдържание.
Съществуващите „политики за монетизиране“ на Meta ще се прилагат за Threads, като гарантират, че „съдържание, което нарушава нашите стандарти на общността, не отговаря на изискванията за прилежаща реклама“, заявиха от компанията.
Threads има повече от 300 милиона месечни потребители и трима от четирима души в Threads следват поне една фирма в личните си канали, заяви компанията в блог публикация.
Пазар за 5 млрд. долара
След стартирането на Threads през 2023 г. някои инвеститори заявиха, че смятат, че платформата в крайна сметка може да се превърне в източник на приходи за Meta, сравним с Twitter преди придобиването му от Мъск. През 2021 г. годишните приходи на Twitter достигнаха 5 млрд. долара.
Главният финансов директор на Meta Сюзън Ли заяви пред анализатори през октомври, че компанията е „доволна“ от „траекторията на растеж“ на Threads, но не очаква продуктът бързо да се превърне в основен бизнес.
„По-конкретно, що се отнася до монетизацията, в момента не очакваме Threads да бъде значим двигател на приходите за 2025 г.“, каза Ли по време на разговора за приходите на компанията за третото тримесечие.
Meta ще разкрие повече информация за инструментите за проверка на реклами от трети страни и поддръжката на повече езици „през следващите месеци“, каза компанията.
Рок звездата Род Стюарт и актьорът Силвестър Сталоун също живеят наблизо
Този модел е най-продаваният на компанията, каква е цената му?
Писмеността, съставена от знаци и символи, се състои от около 4000 кратки надписа