"Фирмите трябва да персонализират AI със своите данни и продукти, иначе няма смисъл" (ВИДЕО)

Това каза за businessnovinite.bg основателят на ERP.bg Иван Аржентински

Компаниите и бизнесът все повече се опитват да открият своя начин да имплементират изкуствения интелект в работата си. Без значение дали се отнася за транспортна фирма или такава от хранително вкусовата промишленост, изкуственият интелект може да бъде добър помощник с подходящото количество данни за бизнеса и специално обучение на програмата и процесите.

„Това, което не се разбира от хората е, че той все повече става базиран на корпоративни данни“, каза Иван Аржентински, основател на ERP.bg за businessnovinite.bg.

Това, с което неговата компания се занимава в момента е да направи изкуствения интелект по-достъпен за фирмите, т.к. това е сложна тема, изискваща много инвестиции и познания.   

По негови думи всяка компания може да използва решение с AI, а едно от най-важните неща е той да бъде персонализиран в една фирма.

„Както сега го виждаме изкуственият интелект един голям робот там някъде, който стои в центъра и всички ние му задаваме въпроси. Фирмите обаче трябва да персонализират процеса със своите данни, процедури и продукти вътре в този изкуствен интелект, за да може той да бъде пълноценен помощник“, добавя той.

Компанията на Иван започва с работа върху проект във винената индустрия. Работата на компанията му се фокусира върху модела на ChatGPT-4, като върху него построява още един слой с фирмените данни.  

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст