Шест държави от ЕС настояват за отслабване на забраната на автомобили с ДВГ от 2035 г.
България е една от тях
Това каза за businessnovinite.bg основателят на ERP.bg Иван Аржентински
Компаниите и бизнесът все повече се опитват да открият своя начин да имплементират изкуствения интелект в работата си. Без значение дали се отнася за транспортна фирма или такава от хранително вкусовата промишленост, изкуственият интелект може да бъде добър помощник с подходящото количество данни за бизнеса и специално обучение на програмата и процесите.
„Това, което не се разбира от хората е, че той все повече става базиран на корпоративни данни“, каза Иван Аржентински, основател на ERP.bg за businessnovinite.bg.
Това, с което неговата компания се занимава в момента е да направи изкуствения интелект по-достъпен за фирмите, т.к. това е сложна тема, изискваща много инвестиции и познания.
По негови думи всяка компания може да използва решение с AI, а едно от най-важните неща е той да бъде персонализиран в една фирма.
„Както сега го виждаме изкуственият интелект един голям робот там някъде, който стои в центъра и всички ние му задаваме въпроси. Фирмите обаче трябва да персонализират процеса със своите данни, процедури и продукти вътре в този изкуствен интелект, за да може той да бъде пълноценен помощник“, добавя той.
Компанията на Иван започва с работа върху проект във винената индустрия. Работата на компанията му се фокусира върху модела на ChatGPT-4, като върху него построява още един слой с фирмените данни.
България е една от тях
Кой е най-красивият град в света, който е привлякъл повече от 18 милиона посетители само през 2025 г.?
Нарушителите ще бъдат санкционирани с глоба между 100 и 400 евр