1 USD
1.81684 BGN
Петрол
Bitcoin
$67,746.4

Борба с YouTube: TikTok тества 60-минутни видеа

Технологии
 

Въпросът е дали потребителите биха гледали толкова дълго

 

Бихте ли гледали 60-минутен видеоклип в TikTok?

Очевидно TikTok е убеден, че поне някои хора ще го направят, тъй като започна нов тест на 60-минутни качвания с някои потребители, събщава Social Media Today. 

Както можете да видите в този пример, публикуван от експерта по социални медии Мат Навара, TikTok изпробва още по-дълги видеоклипове, тъй като се стреми да разшири сферата си на развлечение.

Платформата постоянно увеличава ограниченията за дължина на видеоклиповете си с течение на времето, като от 15 секунди на клип при стартирането си преминава към 60 секунди, след това към 3 минути, после към 5 минути, преди да достигне 10 минути през 2022 г.

През октомври миналата година TikTok започна да експериментира с 15-минутни качвания, които през януари тази година отново увеличи до 30-минутни клипове.

По този начин разширяването на обхвата до 60-минутни клипове не е истинска изненада, Но основният реален въпрос, както беше отбелязано, е дали потребителите действително ще гледат едночасови видеоклипове в приложението?

Според TikTok има търсене от страна на създателите на такива, тъй като това ще им предостави повече възможности да запълнят качваните от тях клипове с по-дълги разкази. 

"От TikTok казват, че макар създателите да могат да преплитат истории от няколко части, като казват на зрителите да преминат към втора или повече части на историята, често чуват от създателите, че искат повече време за неща като демонстрации на готвене, уроци за красота, образователни планове за уроци, комедийни скечове и др."

Значи създателите го искат, но зрителите?

Като се има предвид, че Meta вече активно възпира създателите да качват видеа, които са по-дълги от 90 секунди, по-широките поведенчески тенденции биха подсказали, че няма голям интерес към супердълги видеоклипове в стрийма.

Но в същото време TikTok иска да разшири платформата си и да се превърне в по-голям посредник на развлечения.

По-рано тази година TikTok също така стартира програма, която предоставяше стимули на създателите да публикуват по-дълги видеоклипове в пейзажен формат, така че очевидно има известен стимул от страна на компанията да направи тази промяна, а в идеалния случай - да промени начина, по който хората консумират съдържание в приложението. 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии