
Създателят на куклата Labubu вече е по-богат от основателя на PayPal
Скокът от над 250% в цената на акциите на Pop Mart изстреля състоянието на Уан Нин
Крайният срок за продажбата на TikTok в САЩ е до 17 септември
TikTok разработва нова версия на приложението си за потребителите в Съединените щати на фона на планираната продажба на платформата на група инвеститори, съобщи изданието The Information, позовавайки се на анонимни източници.
Новината идва, след като президентът на САЩ Доналд Тръмп заяви в петък, че ще започне преговори с Китай в понеделник или вторник за евентуална сделка около TikTok. По думите му, Съединените щати „почти“ са постигнали споразумение за продажбата на приложението за кратки видеа.
Според информацията, TikTok планира да пусне новата версия на приложението си в американските магазини за приложения на 5 септември. Миналия месец Тръмп удължи до 17 септември крайния срок за китайската компания ByteDance да продаде американските активи на TikTok.
Очаква се потребителите в крайна сметка да трябва да изтеглят новото приложение, за да продължат да използват услугата. Настоящата версия ще остане активна до март следващата година.
От TikTok не са отговорили на запитване за коментар на Reuters, а агенцията не е потвърдила информацията от независим източник.
По-рано тази година се водеха преговори за отделяне на американския TikTok в нова компания, базирана в САЩ, с мажоритарна собственост и управление от американски инвеститори. Сделката обаче беше замразена, след като Китай даде сигнал, че няма да я одобри — в отговор на обявените от Тръмп високи мита върху китайски стоки.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Скокът от над 250% в цената на акциите на Pop Mart изстреля състоянието на Уан Нин
Колата е персонализирана за Кралицата – с цвят Tonga Green, кожен интериор Oxford Sand, както и дървени панели
Решението е част от актуализираната средносрочна бюджетна прогноза за периода 2025-2028 г.