
DONGFENG откри първия си шоурум в Сърбия
Официалният вносител на марката “Чайна Мотор Къмпани” прави важна стъпка за разрастване на Балканите
Крайният срок за продажбата на TikTok в САЩ е до 17 септември
TikTok разработва нова версия на приложението си за потребителите в Съединените щати на фона на планираната продажба на платформата на група инвеститори, съобщи изданието The Information, позовавайки се на анонимни източници.
Новината идва, след като президентът на САЩ Доналд Тръмп заяви в петък, че ще започне преговори с Китай в понеделник или вторник за евентуална сделка около TikTok. По думите му, Съединените щати „почти“ са постигнали споразумение за продажбата на приложението за кратки видеа.
Според информацията, TikTok планира да пусне новата версия на приложението си в американските магазини за приложения на 5 септември. Миналия месец Тръмп удължи до 17 септември крайния срок за китайската компания ByteDance да продаде американските активи на TikTok.
Очаква се потребителите в крайна сметка да трябва да изтеглят новото приложение, за да продължат да използват услугата. Настоящата версия ще остане активна до март следващата година.
От TikTok не са отговорили на запитване за коментар на Reuters, а агенцията не е потвърдила информацията от независим източник.
По-рано тази година се водеха преговори за отделяне на американския TikTok в нова компания, базирана в САЩ, с мажоритарна собственост и управление от американски инвеститори. Сделката обаче беше замразена, след като Китай даде сигнал, че няма да я одобри — в отговор на обявените от Тръмп високи мита върху китайски стоки.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Официалният вносител на марката “Чайна Мотор Къмпани” прави важна стъпка за разрастване на Балканите
ВАС отмени ограничението, но казусът все още не е приключен окончателно
''Ако се появи млад човек, веднага се оплаква от жегата“, страната страда от недостиг на работна ръка