NovaKola.bg с нов клиентски портал за дигитална продажба на лизингови автомобили
Сайтът променя автомобилния пазар в страната, предлагайки на потребителите цялостно дигитално изживяване
Как компанията обвързва приложението с онлайн търговията
TikTok, собственост на китайската технологична компания ByteDance, се надява да увеличи повече от четири пъти размера на приходи до цели 20 млрд. долара от продажби на стоки през тази година, разчитайки на растеж в Югоизточна Азия, съобщава Bloomberg News.
TikTok Shop отбелязва скоростни темпове на растеж - общата стойност на продажбите през 2022 г. Се равнява на около 4.4 млрд. Долара, в сравнение с едва 600 000 долара през 2021 г.
С електронния магазин TikTok Shop компанията залага на пазари като Индонезия. Платформата за онлайн търговия на TikTok позволява на клиентите да купуват стоки чрез връзки в приложението по време на предавания на живо.
Китайската компания е изправена пред предизвикателства, свързани с контрола от различни правителства и регулатори, поради опасения, че Китай може да използва приложението за събиране на потребителски данни или за прокарване на своите интереси.
Компанията също работи за разширяване на продажбите си в САЩ и Европа. Миналата година Financial Times съобщи, че TikTok трябва да влезе в партньорство с базираната в Лос Анджелис TalkShopLive, за да пусне своята платформа за пазаруване на живо в Северна Америка чрез аутсорсинг на своите операции
Сайтът променя автомобилния пазар в страната, предлагайки на потребителите цялостно дигитално изживяване
Това стана ясно на днешното заседание на КЕВР
Дългът на сектор "Държавно управление" е почти 10,8 млрд. евро