
Стотици хиляди долари печалба: Трейдърите удариха джакпота с оставката на Байрън
Отчетоха над 2 млн. долара в залагания около скандала
На второто най-натоварено летище в света са били отменени общо 1478 полета
Най-голямата авиокомпания в Близкия изток Emirates все още се опитва да върне 30 000 останали багажа на клиентите, засегнати от проливните дъждове и наводненията, които спряха работата на летището в Дубай миналата седмица, съобщава Business Insider.
През уикенда президентът на авиокомпанията, Тим Кларк, призна, че реакцията на Emirates по отношение на прекъсването е била "далеч от перфектна" и се извини на клиентите.
"Бих искал да поднеса най-искрените си извинения на всеки клиент, чиито планове за пътуване бяха нарушени през това време", написа Кларк в отворено писмо.
Наричайки предишната седмица "една от най-трудните за Emirates в оперативно отношение", той заяви, че авиокомпанията е била принудена да отмени близо 400 полета и да отложи много повече след бурите, които донесоха най-високите валежи в региона от 75 години насам.
"Наводнените пътища попречиха на клиентите, пилотите, кабинния екипаж и служителите на летището да достигнат до летището, както и на придвижването на основни доставки като храна и други удобства за полетите", пише Кларк.
По данни на Reuters на второто най-натоварено летище в света са били отменени общо 1478 полета.
Докато самолетите останаха блокирани на наводнените пътеки за рулиране, потопените пътища около летището оставиха някои пътници блокирани на летището.
Отчетоха над 2 млн. долара в залагания около скандала
Ето кой е градът
Коя е странта, която се класира на второ място?