
Tinder има нов филтър за по-бързо намиране на партньор
Има ли значение височината при избора на партньор?
Дизайнът на кабините позволява да се поберат повече пътници във влаковете в сравнение с традиционните оператори
Влаковете с легла стават все по-популярни в Европа, но много пътници все още се притесняват от идеята да споделят купе с непознати. Макар че традиционно нощните влакове предлагат купета с две легла или единични кабини, те обикновено са скъпи и бързо се разпродават.
В отговор на тези притеснения, новата берлинска стартъп компания Nox, представя иновативен модел на нощни влакове с напълно индивидуални помещения. Компанията обещава, че цените на билетите няма да надвишават тези на самолетните билети, което ги прави достъпна и удобна алтернатива на кратките въздушни пътувания в Европа.
„Нашата цел е да превърнем нощните влакове в ключов и предпочитан начин за пътуване в Европа“, споделят от Nox. Новият подход към комфортните, частни помещения и конкурентните цени може да пренастрои представите за пътуване на континента и да стимулира устойчивия туризъм.
От 2027 г. компанията планира да пусне първите си нощни влакове, опериращи в цяла Европа, с кабини, предназначени за един или двама пътници.
„Да спиш, докато влак те превозва през Европа, е страхотна идея. Но в момента хората трябва да споделят купетата си с непознати, леглата са тесни, а често е по-скъпо от въздушното пътуване,“ казва Тибо Констан, съосновател на Nox.
„Искаме да променим това и да направим нощните влакове неотменима част от пътуванията в Европа“, допълва той.
Констан, известен в социалните мрежи като „Simply Railway“ с над половин милион последователи, има зад гърба си повече от 400 нощни пътувания с влак по целия свят. Той обясни, че точно този опит е бил ключов фактор при проектирането на новите нощни влакове.
Nox планира да има три категории кабини – единични за с легло, стол и маса, двойна кабина с двойно легло, два стола и маса, както и по-голяма стая с долното легло.
Всички кабини ще разполагат с легла с дължина два метра, достатъчно пространство за изправяне и съхранение на багаж. Някои помещения ще предлагат и панорамни прозорци.
От компанията обясняват, че дизайнът на кабините позволява да се поберат повече пътници във влаковете в сравнение с традиционните оператори.
„Това, заедно с фокус върху стандартизацията и оперативната ефективност, ще ни даде възможност да предлагаме достъпни цени за над 35 европейски маршрута“, добавят от Nox.
Целта е до 2035 г. да бъдат осигурени нощни влакови връзки между 100 европейски града, включително Париж, Барселона, Амстердам, Копенхаген, Варшава, Будапеща и Рим.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Има ли значение височината при избора на партньор?
Благодарене на специфична програма, страната успешно се бори с бездомността
Какво трябва да правите, за да станете официален гражданин?