
Заплатите в Microsoft: Колко плаща технологичният гигант на служителите си?
Компанията вече предлага бонуси за задържане на ключови кадри
Мерките са част от усилията на Meta да направи списъка с новини във Facebook по-автентичен
Meta заяви, че през първата половина на 2025 г. е премахнала около 10 млн. профила, представящи се за популярни създатели на съдържание, съобщи CNBC. Това е част от усилията на компанията за борба със „спам съдържанието“.
Мерките са част от по-широките усилия на Meta да направи списъка с новини във Facebook по-подходящ и автентичен, като предприема действия срещу и премахва акаунти със „спам“ поведение, например предлагайки съдържание, създадено с помощта на инструменти за изкуствен интелект (AI).
Като част от тази инициатива Meta въвежда и по-строги мерки за популяризиране на оригинални публикации от създатели.
Освен това Facebook e предприела действия и срещу приблизително 500 хил. акаунта, които са идентифицирани като участващи в неавтентично поведение и спам. Тези действия включват изместване надолу на коментарите в списъка и намаляване на разпространението на съдържание, които имат за цел да затруднят тези акаунти да монетизират публикациите си.
Meta заяви, че неоригинално съдържание е когато изображения или видеоклипове се използват повторно, без да се посочва оригиналният създател. Компанията твърди, че вече разполага с технология, която да открива дублирани видеоклипове и да намалява разпространението на това съдържание.
Действията срещу спама и неавтентичното съдържание бяха предприети, докато Meta увеличава инвестициите си в изкуствен интелект. Вчера главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг обяви, че планира да похарчи „стотици милиарди долари“ за изчислителна инфраструктура, за да пусне първия суперклъстер на компанията през следващата година.
Тези действия съвпадат с момент, в който AI все повече улеснява масовото производство на съдържание в социалните мрежи. Други платформи също предприемат мерки срещу нарастващото количество нискокачествено, „спам“ съдържание – известно още като „AI slop“.
YouTube на Google обяви този месец промяна в политиката си, като забранява масово произведено или повтарящо се съдържание да генерира приходи.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Компанията вече предлага бонуси за задържане на ключови кадри
Автомобилните производители ще могат да кандидатстват за участие в програмата още от сряда
Папата възражда традицията за лятна ваканция извън града