Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Той се опитвал да пести електроенергия, за да намали сметката си, но тя ставала все по-висока
Мъж от амерканския щат Калифорния разбрал, че неволно е плащал сметката за ток на съседа си - поне през последните 15 години, съобщава ABC.
Кен Уилсън, който живее във Вакавил между Сакраменто и Сан Франциско, се притеснил, че сметката му е по-висока от тази на другите хора, което му се сеторило странно, защото често се опитвал да пести енергия, каза той пред местната телевизия KMAX.
„Опитвах се да пестя електроенергия и да намаля разходите си, защото ставаше все по-скъпо“, каза Уилсън.
В крайна сметка той се оплакал на местната компания за комунални услуги PG&E, която изпратила свой служител да разследва.
„Мислех, че има теч или някой ми краде електричеството, или броячът е дефектен, защото нещо не е наред“, каза Уилсън.
Вместо това инкасаторите от PG&E установяват, че измервателният уред на Уилсън е свързан към блок №91 в неговата сграда, а не към неговия собствен апартамент - №90. Записите показват, че ситуацията продължава поне от 2009 г.
PG&E се извини в изявление в понеделник и каза, че предварителното разследване разкрива, че "номерът на брояча на апартамента на клиента е бил таксуван към друг апартамент от потенциално 2009 г."
Но Уилсън каза на KMAX/KOVR, че се е преместил в апартамента през 2006 г. и смята, че може да е плащал грешна сметка от самото начало – общо 18 години.
„Просто се надявам тази история да помогне на другите. Едва ли съм единственият“, каза той.
Засега обаче Уилсън все още плаща сметката на съседа си - която PG&E каза, че може да бъде променена само в следващия цикъл на фактуриране.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб