Близо 18 000 км: Кой е най-дългият полет за 2024 г.?

Свят

Какво е нужно за осъществяването му?

 

Air China ще се върне в Южна Америка през април. Това само по себе си е важно събитие. То обаче е още по-забележително, като се има предвид, че ще се превърне във втората най-дълга линия с едно спиране в света след тази на Singapore Airlines между Сингапур и Хюстън през Манчестър. 

Двуседмичната линия на Air China между столицата Пекин и Сао Пауло ще бъде насочена главно към голямата бразилска китайска общност в най-населения град в страната. 

С връщането си маршрутът Пекин-Мадрид-Сан Пауло ще се изпълнява в четвъртък и неделя, предлагайки изключително рядка дневна услуга от Южна Америка до Европа.

Пътуването до Бразилия ще продължи около 25 часа и 55 минути, а обратното пътуване до Китай ще отнеме около 22 часа и 25 минути. Какво е необходимо за извършването му: 

  • 3 екипажа с пилоти и копилоти;
  • кратка спирка в Мадрид за презареждане на самолета.

Това не само подчертава ангажимента на Air China за преодоляване на континенталните различия, но и значително подобрява възможностите за пътуване на туристите и глобалната китайска общност, като обещава да стимулира туризма и да насърчи по-силните културни връзки между Китай, Испания и Бразилия. 

Някои вълнуващи маршрути, като например Мексико Сити-Монтерей-Сеул на Aeromexico и Амстердам-Буенос Айрес-Сантиаго на KLM, са твърде кратки, за да бъдат включени.

Поглед към полетите на Air China до Бразилия 

Само през последните две десетилетия множество превозвачи са предлагали услуги с едно спиране и един и същи самолет между Азия и Южна Америка. Авиокомпаниите, които са обслужвали такива маршрути, включват:

  • Korean Air (Сеул - Лос Анджелис - Сао Пауло)
  • Japan Airlines (Токио Нарита-Ню Йорк JFK-Сан Пауло)
  • Singapore Airlines (Сингапур-Барселона-Сан Пауло)
  • Malaysia Airlines (Куала Лумпур-Йоханесбург-Кейптаун
  • Буенос Айрес, по-късно само Куала Лумпур-Кейптаун-Буенос Айрес)
  • Varig (Сао Пауло-Лос Анджелис-Токио Нарита).

Само Air China е свързвала Китай с Южна Америка. През декември 2006 г. тя започва да извършва полети през Мадрид, като първоначално използва Boeing 767 по маршрута, а след това преминава на Airbus A330-200. Много по-икономичният 787-9 се появява през 2017 г. и се използва до неизбежното прекратяване на маршрута поради пандемията.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст