1 USD
1.76886 BGN
Петрол
65.95 $/барел
Bitcoin
$83,668.7

Близо 18 000 км: Кой е най-дългият полет за 2024 г.?

Свят

Какво е нужно за осъществяването му?

Air China ще се върне в Южна Америка през април. Това само по себе си е важно събитие. То обаче е още по-забележително, като се има предвид, че ще се превърне във втората най-дълга линия с едно спиране в света след тази на Singapore Airlines между Сингапур и Хюстън през Манчестър. 

Двуседмичната линия на Air China между столицата Пекин и Сао Пауло ще бъде насочена главно към голямата бразилска китайска общност в най-населения град в страната. 

С връщането си маршрутът Пекин-Мадрид-Сан Пауло ще се изпълнява в четвъртък и неделя, предлагайки изключително рядка дневна услуга от Южна Америка до Европа.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Пътуването до Бразилия ще продължи около 25 часа и 55 минути, а обратното пътуване до Китай ще отнеме около 22 часа и 25 минути. Какво е необходимо за извършването му: 

  • 3 екипажа с пилоти и копилоти;
  • кратка спирка в Мадрид за презареждане на самолета.

Това не само подчертава ангажимента на Air China за преодоляване на континенталните различия, но и значително подобрява възможностите за пътуване на туристите и глобалната китайска общност, като обещава да стимулира туризма и да насърчи по-силните културни връзки между Китай, Испания и Бразилия. 

Някои вълнуващи маршрути, като например Мексико Сити-Монтерей-Сеул на Aeromexico и Амстердам-Буенос Айрес-Сантиаго на KLM, са твърде кратки, за да бъдат включени.

Поглед към полетите на Air China до Бразилия 

Само през последните две десетилетия множество превозвачи са предлагали услуги с едно спиране и един и същи самолет между Азия и Южна Америка. Авиокомпаниите, които са обслужвали такива маршрути, включват:

  • Korean Air (Сеул - Лос Анджелис - Сао Пауло)
  • Japan Airlines (Токио Нарита-Ню Йорк JFK-Сан Пауло)
  • Singapore Airlines (Сингапур-Барселона-Сан Пауло)
  • Malaysia Airlines (Куала Лумпур-Йоханесбург-Кейптаун
  • Буенос Айрес, по-късно само Куала Лумпур-Кейптаун-Буенос Айрес)
  • Varig (Сао Пауло-Лос Анджелис-Токио Нарита).

Само Air China е свързвала Китай с Южна Америка. През декември 2006 г. тя започва да извършва полети през Мадрид, като първоначално използва Boeing 767 по маршрута, а след това преминава на Airbus A330-200. Много по-икономичният 787-9 се появява през 2017 г. и се използва до неизбежното прекратяване на маршрута поради пандемията.

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук