Starbucks тества „паник бутони“, за да защити баристите
Новото ръководство спря и безплатния достъп до тоалетните
Все още е под въпрос дали президентът Тръмп може да намери начин да запази TikTok
Социалният медиен гигант Meta предложи да плати до 5000 долара на популярни творци в САЩ, които се присъединят към Facebook и Instagram.
Tези, които се присъединяват от „социални приложения на трети страни“, ще получат пари въз основа на „оценка на присъствието им в социалните мрежи“.
Въпреки че не споменава конкретно TikTok, Meta се опитва да се възползва от несигурността около съперника си, тъй като все още е под въпрос дали президентът Тръмп може да намери начин да го запази за потребителите в САЩ, казва BBC.
TikTok съобщи, че има 170 милиона потребители в САЩ - като много от тях разчитат на него за прехраната си - което означава, че много хора ще търсят алтернативно място за публикуване, ако платформата изчезне.
Meta казва на уебсайта си, че приетите в така наречената „Бонус програма“ ще получат парите през първите 90 дни в приложението, стига да публикуват редовно.
Потребителите трябва да публикуват поне 20 видео поста във Facebook и 10 видео поста в Instagram през всеки 30-дневен период.
Изискванията са да бъдат оригинални видеоклипове, а не такива, които преди това са били споделяни на други платформи. Но не всеки може да се присъедини към платената програма - парите ще бъдат достъпни само за онези хора, които са напълно нови във Facebook или Instagram.
Това не е първият ход на Meta, който преследва потребителите на ByteDance.
В неделя фирмата обяви ново Edits, приложение, поразително подобно на CapCut на ByteDance - приложение за редактиране на видео, което излезе офлайн, когато забраната на ByteDance влезе в сила същия ден.
А два дни по-рано Meta публикува видео, в което двама инфлуенсъри обсъждат нова версия, която изключително много прилича на успешния TikTok Shop.
В новата система потребителите на Meta ще могат да добавят връзки със своите рекламодатели директно към видеоклиповете си - вместо в коментарите - точно както работи TikTok.
Може би най-визуално значимата е директна промяна в начина, по който изглежда Instagram.
Вместо публикациите и видеоклиповете да са квадратни в потребителските профили, те сега са правоъгълни - отново, очевидно черпейки вдъхновение от TikTok. Това доведе до известна реакция от създателите, разочаровани, че профилите им вече изглеждат различно, а изпълнителният директор на Instagram Адам Мосери каза, че е наясно с критиките.
Последвайте businessnovinite.bg вНовото ръководство спря и безплатния достъп до тоалетните
Защо е избрана тази цена?
Първото му пътуване беше на 1 януари миналата година.