1 USD
1.88133 BGN
Петрол
76.51 $/барел
Bitcoin
$104,749.0

Facebook и Instagram предлагат по 5000 долара на тик-токърите, които се преместят

Свят

Все още е под въпрос дали президентът Тръмп може да намери начин да запази TikTok

Социалният медиен гигант Meta предложи да плати до 5000 долара на популярни творци в САЩ, които се присъединят към Facebook и Instagram.

Tези, които се присъединяват от „социални приложения на трети страни“, ще получат пари въз основа на „оценка на присъствието им в социалните мрежи“.

Въпреки че не споменава конкретно TikTok, Meta се опитва да се възползва от несигурността около съперника си, тъй като все още е под въпрос дали президентът Тръмп може да намери начин да го запази за потребителите в САЩ, казва BBC.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

TikTok съобщи, че има 170 милиона потребители в САЩ - като много от тях разчитат на него за прехраната си - което означава, че много хора ще търсят алтернативно място за публикуване, ако платформата изчезне.

Meta казва на уебсайта си, че приетите в така наречената „Бонус програма“ ще получат парите през първите 90 дни в приложението, стига да публикуват редовно.

Потребителите трябва да публикуват поне 20 видео поста във Facebook и 10 видео поста в Instagram през всеки 30-дневен период.

Изискванията са да бъдат оригинални видеоклипове, а не такива, които преди това са били споделяни на други платформи. Но не всеки може да се присъедини към платената програма - парите ще бъдат достъпни само за онези хора, които са напълно нови във Facebook или Instagram.

Това не е първият ход на Meta, който преследва потребителите на ByteDance.

В неделя фирмата обяви ново Edits, приложение, поразително подобно на CapCut на ByteDance - приложение за редактиране на видео, което излезе офлайн, когато забраната на ByteDance влезе в сила същия ден.

А два дни по-рано Meta публикува видео, в което двама инфлуенсъри обсъждат нова версия, която изключително много прилича на успешния TikTok Shop.

В новата система потребителите на Meta ще могат да добавят връзки със своите рекламодатели директно към видеоклиповете си - вместо в коментарите - точно както работи TikTok.

Може би най-визуално значимата е директна промяна в начина, по който изглежда Instagram.

Вместо публикациите и видеоклиповете да са квадратни в потребителските профили, те сега са правоъгълни - отново, очевидно черпейки вдъхновение от TikTok. Това доведе до известна реакция от създателите, разочаровани, че профилите им вече изглеждат различно, а изпълнителният директор на Instagram Адам Мосери каза, че е наясно с критиките.

Последвайте businessnovinite.bg в
 INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации