
Шест дни без транспорт: Как бизнесът помогна на гражданите?
Компания обяви, че ще превози безплатно 100 деца до техните изпити
Комисията е изпратила въпроси до Х, свързани с прояви на антисемитизъм
Европейската комисия потвърди, че засега спира да използва услугата за реклами на социалната мрежа Х (преди Тwitter), предава БТА. Напоследък наблюдаваме тревожно повишаване на случаите на реч на омразата и на дезинформация "в някои социални мрежи", заяви по този повод говорител на комисията. Попитан кои други социални мрежи ЕК има предвид, той уточни, че засега няма данни за други, освен за Х.
Препоръчахме на службите на комисията да се въздържат да рекламират засега "във въпросните платформи", каза говорителят. Загрижени сме, че нашите съобщения се появяват в неподходящ контекст и това оказва влияние на нашата комуникация, добави той.
Говорителят отбеляза, че комисията е изпратила въпроси до Х, свързани с прояви на антисемитизъм. Той поясни, че решението за спиране на платените реклами не е свързано с цялостното присъствие на комисията в Х.
Компания обяви, че ще превози безплатно 100 деца до техните изпити
Тези акции правят най-големите движения преди началото на пазара
Как се променя жилищният пазар в Москва през последните 5 години?