
Създателят на куклата Labubu вече е по-богат от основателя на PayPal
Скокът от над 250% в цената на акциите на Pop Mart изстреля състоянието на Уан Нин
Комисията е изпратила въпроси до Х, свързани с прояви на антисемитизъм
Европейската комисия потвърди, че засега спира да използва услугата за реклами на социалната мрежа Х (преди Тwitter), предава БТА. Напоследък наблюдаваме тревожно повишаване на случаите на реч на омразата и на дезинформация "в някои социални мрежи", заяви по този повод говорител на комисията. Попитан кои други социални мрежи ЕК има предвид, той уточни, че засега няма данни за други, освен за Х.
Препоръчахме на службите на комисията да се въздържат да рекламират засега "във въпросните платформи", каза говорителят. Загрижени сме, че нашите съобщения се появяват в неподходящ контекст и това оказва влияние на нашата комуникация, добави той.
Говорителят отбеляза, че комисията е изпратила въпроси до Х, свързани с прояви на антисемитизъм. Той поясни, че решението за спиране на платените реклами не е свързано с цялостното присъствие на комисията в Х.
Скокът от над 250% в цената на акциите на Pop Mart изстреля състоянието на Уан Нин
Колата е персонализирана за Кралицата – с цвят Tonga Green, кожен интериор Oxford Sand, както и дървени панели
Решението е част от актуализираната средносрочна бюджетна прогноза за периода 2025-2028 г.