Бюджетният дефицит през 2023 г. се сви до 2% от БВП
Дефицитът на ЕС пък се е увеличил от 3,2 на сто от БВП
Комисията е изпратила въпроси до Х, свързани с прояви на антисемитизъм
Европейската комисия потвърди, че засега спира да използва услугата за реклами на социалната мрежа Х (преди Тwitter), предава БТА. Напоследък наблюдаваме тревожно повишаване на случаите на реч на омразата и на дезинформация "в някои социални мрежи", заяви по този повод говорител на комисията. Попитан кои други социални мрежи ЕК има предвид, той уточни, че засега няма данни за други, освен за Х.
Препоръчахме на службите на комисията да се въздържат да рекламират засега "във въпросните платформи", каза говорителят. Загрижени сме, че нашите съобщения се появяват в неподходящ контекст и това оказва влияние на нашата комуникация, добави той.
Говорителят отбеляза, че комисията е изпратила въпроси до Х, свързани с прояви на антисемитизъм. Той поясни, че решението за спиране на платените реклами не е свързано с цялостното присъствие на комисията в Х.
Дефицитът на ЕС пък се е увеличил от 3,2 на сто от БВП
Автомобилите, които в момента се намират там, трябва да бъдат премахнати до 2 седмици
Каква е била цената на специалната поръчка от пицарията