Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Истанбул ще бъде домакин на тазгодишния финал на Шампионската лига
Финалът на Шампионската лига на УЕФА, който тази година ще донесе икономически тласък от приблизително 75 млн. евро (80 млн. долара) на Истанбул, града домакин.
Mastercard, основният спонсор на Шампионската лига, и Garanti BBVA Payment Systems, виден играч в платежната екосистема, наскоро проведоха пресконференция, на която дискусията беше съсредоточена около въздействието на футболното събитие върху националната икономика.
Истанбул ще бъде домакин на тазгодишния финал на Шампионската лига на УЕФА, който Mastercard спонсорира от близо 30 години. Гюрдал подчерта задълбочения анализ на Mastercard на разходите за плащания в предишните градове домакини на последните мачове, казва Daily Sabah.
Помните ли, когато трофеят от Шампионска лига беше в София:
Като се имат предвид общите приходи от туризъм на Турция от 44 млрд. евро през изминалата година, като само Истанбул представлява 40% от общите туристически разходи през този период, се изчислява, че феновете ще допринесат с приблизително 75 млн. евро за местната икономика през уикенда на окончателно, обясни той.
Според платежната компания картодържателитв пазаруват приблизително 3,5 пъти повече в свързаните с футбола магазини в сравнение с обикновените дни.
Освен това подчерта тенденциите за повишени разходи на феновете в ресторантите в дните на дербито.
Финалът на Шампионската лига на УЕФА 2022/23 между „Манчестър Сити“ и „Интер“ ще се проведе на Олимпийския стадион „Ататюрк“ в Истанбул на 10 юни 2023 г.
Изчисленията на Mastercard и Garanti BBVA Payment Systems разкриха, че феновете ще останат средно по три нощувки в градовете домакини и са похарчили средно 855 евро на човек от картата си за тази цел.
Проучването посочва, че сумата на разходите с карти на туристите в градовете домакини се е увеличила с 54% в сравнение с предходния уикенд и 41% в сравнение със следващия уикенд.
Средно финалите увеличават разходите за туристически карти в градовете домакини средно с 48%. Секторите за настаняване, храна, облекло и здравеопазване са начело на секторите, в които туристите харчат най-много.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб