Бивш изпълнителен директор на Google с 3 съвета за добра репутация в бизнеса
Репутацията е като валута, казва Маха Абуеленейн
Напредването в кариерата ви често се свежда до едно нещо: репутацията. Ето защо никога не е твърде рано или твърде късно да работите върху личната си марка, казва Маха Абуеленейн, експерт по стратегически комуникации и лизпълнителен директор на Google. Към момента Абуеленейн е основател и главен изпълнителен директор на глобалната комуникационна фирма Digital and Savvy.
„Репутацията е като валута“, казва тя пред CNBC Make It. „Това е единственото нещо, което притежаваш… Без вашата лична марка не можете да направите нищо.“
Ето и какви съвети дава тя:
1. Вършете добра работа
Да бъдеш жена изпълнителен директор в индустрия, доминирана от мъже, не е лесна задача. Абуеленейн често се чувства задължена да работи малко повече, за да може да бъда чута. Трудът й помага да си създаде доверие.
„Вместо да се налага да рекламирам репутацията си, реших, че ще се трудя много. Нека добре свършената работа да покаже коя съм“.