
Синът на Шварценегер стартира бизнес, обмисля да се откаже от актьорството
Родителите на Шварценегер му отпускат заем от около 50 000 долара, за да инвестира
Избран е нов Управителен съвет от 9 ключови експерти от водещи компании, отговорни за дигиталния бизнес у нас
IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, избра нов Управителен съвет от 9 ключови експерти от общността с двугодишен мандат, а като 10-и член, част от новия УС според приетия нов устав, е изпълнителният директор Надя Гогова.
За председател на организацията бе избрана Милена Мишинева, която е CDO & Product Strategy Director dentsu Southeast Europe, а за зам.председател по новоприетият устав бе избран Христо Христов, изпълнителен директор на "Дарик радио".
Милена Мишинева e медиа и маркетинг професионалист с над 10 години опит в дигиталния бранш. Част от "Дентсу България" от 2012 г. тя започва като старши специалист по дигитални медии, за да стане бизнес директор на програматик звеното на компанията три години по-късно и реално да създаде рамката, върху която се гради днес автоматичното закупуване на дигитални медии на българския пазар. От 2018 г. поема позицията Chief Data Officer отговорен за стратегическото развитие, иновациите и интеграцията на дейта активите на "Дентсу" в България във всички сфери на развой на компанията от продукти до бизнес платформи и инфраструктура, насочени към крайните клиентите. От 2021 г. става Chief Data Officer на "Дентсу" за целия Югоизточен регион, който освен България обхваща още Румъния, Хърватия и 7 балкански афилиейт пазара на балканския полуостров.
Милена Мишинева поема ролята от досегашния председател Николай Бойков, чийто мандат бе с фокус развитието на организацията, отварянето й към партньорства с други браншови организации, продължението и надграждането на проекта за нова метрика на пазара и ключова част бе изготвянето на стратегията за визия и растеж на IAB.
“Изключително съм щастлива, че поемам мандата именно от Николай, защото благодарение на неговите усилия, изминалата година бе много успешна за IAB в няколко посоки като изготвянето на стратегията за визия и растеж на организацията, продължението и надграждането на проекта за нова метрикa на пазара и редица нови проекти, които стартираха. За мен е много важна и отговорна задача, заедно с колегите в УС да гарантираме приемственост и да надградим постигнатите резултати. С избирането на новите членове всяка година, ние винаги се стремим да приобщаваме ключови експерти от различни сектори като си поставяме за цел да работим много усилено в посока обединяване на дигиталната индустрия в България“, каза Мишинева.
Тази година бе изключително предизвикателна за всички браншове и независимо от трудностите, с които се сблъскаха и бизнесът и медиите, и агенциите, 2021-ва акселерира процеси, свързани с трансформация на всички сфери на бизнеса в посока дигитализация. IAB България също отбеляза изключителни резултати въпреки обстоятелствата.
С новите попълнения в Управителния съвет в IAB България се осигурява за изцяло равно представителство на различните отрасли от дигиталната среда – медии, агенции и бизнеса/рекламодатели и така се гарантира прозрачност, приемственост и последователност, което е фокуса на приетата стратегия за визия и растеж на организацията.
Пълният състав на новия управителен съвет е:
• Милена Mишинева | dentsu
• Добринка Стойкова| guts & brain DDB
• Ангел Искрев | proof.
• Христо Христов|Индипендънт Медия БГ ЕАД
• Сибина Григорова| Публитикс Медиа ЕООД
• Зоя Василева | БТВ Медиа Груп
• Дора Стрезова-Николова|Кока Кола България
• Илияна Захариева| А1 България
• Димитър Денев, Банка ДСК
• Надя Гогова, изпълнителен директор
Основните задачи пред IAB България през последните 12 години продължават да бъдат: спазването и популяризирането на световните IAB стандарти в областта на онлайн рекламата, увеличаването на интерактивния маркетинг, базиран на данни и проучвания, увеличаването на дела на рекламни инвестиции в българските медии, както и провеждането на различни образователни инициативи, с които се повишават компетенциите на кадрите в дигиталния маркетинг.
Родителите на Шварценегер му отпускат заем от около 50 000 долара, за да инвестира
Всяка от тях ухае на различна съставка
Компанията планира да увеличи броя им до 200 в рамките на две години