Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Отличия ще се присъдят в 15 категории, сред които и нови, посветени на комуникационни проекти с ефективни действия и измерими резултати в сферата на ESG
Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), организатор на най-стария и доказан конкурс за постижения в PR сферата, PR Приз, започва приема на проекти за тазгодишното издание на конкурса. От 28 февруари 2024 г., компании, агенции и неправителствени организации могат да кандидатстват с реализираните от тях комуникационни проекти в рамките на изминалата 2023 г.
По традиция PR Приз ще отличи най-добрите специалисти и успешни кампании в категориите “Корпоративна комуникационна кампания”, „В2В комуникационен проект“, „Комуникационен проект в неправителствения сектор“, „Комуникационен проект в публичния сектор“, „Проект за вътрешни комуникации“, „Комуникационен проект за продукт или услуга“, „Специално събитие“, „Комуникационен проект на медия“, „Кризисни комуникации“, „Дигитални комуникации“, „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“, „Инфлуенсър маркетинг“, „Имиджмейкинг“, а практиците от сферата на ESG ще се надпреварват в категориите “ESG комуникационен проект за подобряване на качеството на околната среда/устойчиви екологични проекти“ и „ESG комуникационен проект за подобряване на качеството на живот в обществото“.
“Конкурсът PR Приз е посветен на откриването и отличаването на постижения, ефективност и иновации във всички сфери на комуникациите. БДВО е организация, обединяваща бранша ни в национален мащаб, а нашите награди гарантират, че победителите в PR Приз са избрани въз основа на заслуги в резултат на честен и прозрачен процес за оценяване. Кандидатите преминават през няколко етапа на оценяване, като всички попълват един и същ формуляр за участие, последван от интензивни лични представяния и защити на живо пред жури за определяне на резултатите. Гордеем се с този факт, който ни дава увереност, че тъкмо PR Приз е конкурсът, който носи най-голяма стойност в признанието на страхотната работа, извършена през изминалата година от комуникационните експерти в страната.“, коментира Иван Янакиев, председател на Българското дружество за връзки с обществеността.
Подаването на проекти за участие в конкурса се случва изцяло онлайн през уебсайта на PR Приз 2024. Желаещите да се включат в конкурса могат да се възползват от таксите за ранна регистрация на заявка, в случай че направят това до 15 април 2024 г. включително.
Журито на PR Приз отново ще обедини експертни и разпознаваеми лица от комуникационната индустрия, избрани въз основа на техния опит и безпристрастност. Участниците в конкурса следва да проследят важните дати в PR Приз: прием на кандидатури 28 февруари-30 април 2024 г.; публично представяне на кампаниите пред журито – 18-19 май 2024 г. Официалната церемония по награждаване на отличените проекти ще се състои в края на месец май.
bTV Media Group e медиен партньор на конкурса.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб