Еволюцията на красотата: Козметична компания и Лувърът с интересно партньорство
Най-голямата козметична компания в света генерира 32,4 млрд. евро за първите 9 месеца на 2024 г.
В световен мащаб има само 4-ма производители на иновативния продукт, един от тях - в Криводол, близо до Враца
Семейството на Венцислав Тотев произвежда дървени елементи от 20 години. По време на пандемията започват да намаляват поръчките за САЩ и Венцислав и неговият баща трябва да вземат трудното решение накъде да поеме бизнесът им.
В този ключов момент с него се свързва физиотерапевт с искане да разработят коленен стол за активно седене.
Това е първият път, в който предприемачът чува за такъв продукт. Въпреки това решава да произведе прототип. Известно време го тества успоредно с физиотерапевта, който го е поръчал и установява десетки предимства при използването му:
Така заедно с баща си, водени от вярата в новия продукт, решават да продадат старата фабрика в село Главаци и да закупят нова, в Криводол, която да е ориентирана изцяло към производство на столове за активно седене.
Закупуват 15 декара производствена база и преместват цялото оборудване, което се оказва истинско предизвикателство.
Някои от машините в старата фабрика тежат 9 тона и са с височина 9 метра. Налага се да ги разглобят, превозят и след това сглобят наново. Но цялото семейство се включва в процеса и след 3 месеца преместването е факт.
“Човек му е даден живот на тоя свят, за да го живее с хората, които са му дали живот”, казва Венцислав. Той споделя, че предпочита да живее с по-малко, но близо до семейството и именно тази максима го води по трудния път към успеха.
Предприемаческият дух Венцислав Тотев наследява от своя баща, който преди мебелното производство развива и управлява и други бизнеси. Всички машини във фабриката са конструирани и създадени лично от него.
“До момента сме произвели 500 бр. столове за активно седене, като 400 от тях са продадени веднага и има само един върнат продукт, който преработихме и върнахме обратно на клиента”, казва Венцислав.
Цените са между 270 и 770 лв. в зависимост от модела и неговите функционалности. В чужбина цената на тези продукти е над 1000 евро.
“Този стол изпреварва времето си”, казва Тотев. В момента има модели, подходящи за хора, работещи дълги часове на компютър, стол за бременни и хора, претърпели коремни операции, модел за деца.
Предстои да бъде произведен и трапезен стол за активно седене.
До момента семейният бизнес разчита изцяло на собствени средства и инвестиции. Тотев споделя, че два пъти кандидатства за европейско финансиране, но така и не получава одобрение.
Най-голямата козметична компания в света генерира 32,4 млрд. евро за първите 9 месеца на 2024 г.
Успешна ли ще бъде нова стратегия?
Компанията беше най-развитият производител на батерии на континента