Еволюцията на красотата: Козметична компания и Лувърът с интересно партньорство
Най-голямата козметична компания в света генерира 32,4 млрд. евро за първите 9 месеца на 2024 г.
Рекорди за събитието от посещения през мобилни устройства и картови плащания
С високата си разпознаваемост и популярност Black Friday традиционно откроява водещите тенденции за развитието на електронната търговия в България, която тази година 78,7% от потенциалните клиенти посочиха онлайн канала като един от вземаните предвид за покупки от кампанията.* По-висок отделен бюджет, една дестинация за различни видове покупки, ръст на посещенията от мобилни устройства и на картовите плащания са акцентите на изданието eMAG Black Friday за 2022 година.
В неговото десето юбилейно издание в България клиентите са направили поръчки на обща стойност 58,5 милиона лева, с 2,6 милиона повече от последното издание на кампанията. Поръчваните продукти са от различни категории, както от eMAG, така и от 1 816 Marketplace търговци на платформата, като сред най-популярните са мебели, стоки за дома и авто, следвани от продукти за деца, парфюми, лична грижа и козметика и, разбира се, – смартфони и малки домакински уреди. Това издание на кампанията потвърди, че хората са готови да похарчат повече за атрактивните оферти през деня и са се възползвали от момента, за да купуват както дълготрайни стоки, така и такива за ежедневна употреба. Клиентите са добавяли средно над 3 продукта в пазарските си колички. Много от тях са избрали и опцията за безлихвено плащане на вноски.
От необичайните оферти, предлагани от търговци на платформата специално за кампанията, най-голям интерес са привлекли ваучери за кулинарни изживявания (188 поръчки), монети и благородни метали (поръчки на 79,4 г), ваучери за курсове за личностно развитие (40 поръчки).
Резултатите на кампанията потвърждават водещи тенденции в развитието на електронната търговия в България: консолидиране на поръчките от една дестинация за различни видове покупки, ръст на посещенията от мобилни устройства (81,76% спрямо 74,83% през 2021 г.) и на картовите плащания (26,91% спрямо 24,26% през 2021 г.).
36,85% от поръчките ще бъдат доставени до шоуруми на eMAG, куриерски офиси и easybox денонощни автоматични станции. Над 300 продукта, поръчани до 9 ч. в деня на кампанията със заявено място за доставка easybox в София, са били доставени още същия ден и над 12% от тях са били взети от клиентите още в деня, когато са ги поръчали.
„Тазгодишното издание на eMAG Black Friday потвърди, че електронната търговия вече е константа в навиците за пазаруване на българите, с потенциал да отговори на очакванията на клиентите по отношение на разнообразие на продуктови категории, добри оферти, различни методи за доставка и плащане. На eMAG Black Friday платформата имаше над 2,6 милиона посещения, като потребителите имаха избор от разнообразни продукти, осигурени за кампанията, а над 500 000 продукта, част от eMAG Black Friday, бяха с най-ниска цена на платформата за последната година.** Над 11% са новите клиенти, направили поръчки – това е ясен показател за продължаващо повишаване на доверието в електронната търговия и на популярността на кампанията, в която можеше да се намерят добри оферти за всеки вкус и бюджет“, коментира Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
Водещи тенденции на eMAG Black Friday 2022:
Акценти на eMAG Black Friday 2022:
Топ категории и брой продукти, поръчани от тях:
*Проучването е поръчано от eMAG и проведено по телефона между 20 и 31 октомври 2022 г. сред национално представителна градска извадка от 1008 респонденти на възраст между 18 и 55 години.
**Важи за периода 1.01-18.11.2022 г. и не се отнася за продукти извън платформата emag.bg.
Най-голямата козметична компания в света генерира 32,4 млрд. евро за първите 9 месеца на 2024 г.
Успешна ли ще бъде нова стратегия?
Компанията беше най-развитият производител на батерии на континента