
ЕКОФИН подкрепи присъединяването на България към еврозоната
Това е решаващ етап от процедурата
Компанията за последен път промени логото си през 2008 г.
61-годишната компания представи в обновяване на идентичността на марката си, включваща преработено лого, което според компанията е вдъхновено от старата шапка на шофьора на камион на основателя Сам Уолтън.
Логото на Walmart сега използва по-дебел шрифт в сравнение с предишното, като новият шрифт е вдъхновен от такъв, използван от веригата от 1980-те до началото на 2000-те.
Walmart запазва жълтата „искра“, но въпреки това въвежда по-тъмно синьо, за да „запази марката свежа“. Новото лого ще се появи на уебсайта и приложението на магазина този месец и с течение на времето ще се разпространи в неговите 10 500 обекта, които също са в процес на преобразяване.
Walmart за последен път промени логото си през 2008 г., когато премахна звездата, използвана между Wal и Mart, и комбинира думите в едно. Новата идентичност беше свързана с период на спад в продажбите на компанията на фона на нарастващата конкуренция от други големи търговци на дребно, като Target.
Този нов облик обаче пристига в момент, когато бизнесът за Walmart процъфтява. Продажбите в магазините на компанията в САЩ, са нараснали с около 5% през последното тримесечие в сравнение с предходната година, съобщи компанията в последния си отчет, а печалбата й е нараснала с 8%.
Walmart привлича клиенти с по-високи доходи, като инвестира в своя бизнес с хранителни стоки и използва огромния си мащаб, за да намали цените на фона на исторически високата инфлация. Компанията увеличи своя асортимент от дрехи, електроника, домашно обзавеждане и други стоки. В допълнение, тя засили своите онлайн операции срещу Amazon, като продажбите нараснаха с 22% през последното тримесечие в САЩ.
Това е решаващ етап от процедурата
Netflix ще заеме пространства, където преди това са се помещавали големи универсални паркове
Продажбите на локация през 2024 г. са нараснали до 6,6 милиона долара