Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Проектът е част от утвърдения социален бранд „Добрият пример“
На официална церемония на 19 март Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) обяви победителите в Годишните награди за отговорен бизнес 2023 – един от най-утвърдените конкурси за корпоративна социална отговорност, устойчиво развитие и многообразие в България, който се провежда под мотото „Дай добър пример“. За авторитетните отличия, които бяха връчени за 21-ва поредна година, се състезаваха впечатляващите 126 ESG инициативи, реализирани от 82 компании.
bTV Media Group взе приз за своята ESG инициатива „Зелената седмица“ в категория „Маркетинг, свързан с кауза“. Кампанията беше отличена на 3-то място. Наградата бе връчена от кмета на Столична община Васил Терзиев на Жанета Дядовска, директор на отдел „Маркетинг и корпоративни комуникации“ в медийната група.
Първото издание на „Зелената седмица“ - ESG инициатива за адресиране на проблемите с климатичните въздействия, беше реализирано от bTV Media Group през 2023 г. Проектът е част от утвърдения социален бранд „Добрият пример“ и цели да насочи вниманието на потребителите към устойчиви практики и добри примери за опазване на околната среда. „Зелената седмица“ е стратегическа инициатива на паневропейско ниво и включва в своя обхват медийни групи от голямото семейство на CME в Централна и Източна Европа - България, Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и Румъния, които освен чрез своите комуникационни ресурси и активности, достигат до потребителите и чрез личния пример на хиляди служители.
От 5 до 10 юни 2023 г. bTV Media Group посвети голяма част от своето ефирно, дигитално и радио съдържание на „Зелената седмица“. Проектът стартира в Световния ден на околната среда - 5 юни, и продължи до 10 юни 2023 г. В рамките на този времеви период, под мотото „Отговорни към природата заедно“, бяха отправени и реализирани екологични послания и дейности с конкретни примери и модели за природосъобразен начин на живот.
Комуникацията на „Зелената седмица“ във всички канали от портфолиото на медийната група е достигнала до 2 482 000 души (ГАРБ, възрастова категория 4+), излъчени са над 35 телевизионни и радио репортажа, интервюта и дискусии. Участват общо 3350 служители на СМЕ от България, Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и Румъния.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб