Американски бранд купува марката на Карл Лагерфелд за 200 млн. долара в брой

Финанси
 

Очаква се сделката да приключи през второто или третото тримесечие на фискалната 2023 г.

G-III Apparel ще закупи марката Karl Lagerfeld за 210 млн. долара в брой, съобщава "Ройтерс". 
G-III Apparel Group заяви, че се е съгласила да придобие останалите 81% от акциите на Karl Lagerfeld за 210 млн. долара в брой, като става едноличен собственик на парижката модна марка.

Компанията, която притежава марки, сред които Guess?, DKNY, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Levi Strauss & Co., Dockers, Harley-Davidson apparel, ще закупи допълнителния дял в лицето на група от инвеститори, водени от Фред Геринг от Amlon Capital BV. Производителят на облекло за първи път придоби дял в марката през 2015 г.

G-III заяви, че очаква марката да спечели повече от 2 млрд. долара от продажби на дребно.

Създадена през 1984 г. от немския моден дизайнер Карл Лагерфелд – известен със своя ексцентричен стил и участието в изграждането на имиджа на топ луксозни модни марки като Chanel и LVMH и Fendi. Марката, носеща неговото име предлага парижка мода, съчетана с рок-шик стилове, която е любима на всички звезди - от модела Кейт Мос до звездата от Формула 1 Люис Хамилтън.

Модната икона почина през 2019 г. 

Карл Лагерфелд има около 120 фирмени и партньорски магазина по целия свят, с ключови локации в Париж, Лондон, Москва, Ню Йорк и Шанхай.

Очаква се сделката да приключи през второто или третото тримесечие на фискалната 2023 г., каза G-III, добавяйки, че ще прибави 200 млн. долара към първоначалните си годишни продажби.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст