Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Класацията е конкретно за онлайн продажбите на брандовете
Онлайн популярността на най-добрите луксозни марки в света е надежден предсказател за бъдещи продажби. Пазарът на луксозни стоки вече държи добри нива. Скъпите брандове работят усърдно, за да останат успешни въпреки икономическата криза, пише Luxe Digital.
Въпросът е: Кои луксозни марки ще бъдат най-добрите в това балансиране между адаптирането към новите луксозни парадигми в несигурни времена, като същевременно успешно запазват идентичността на своята марка?
Интернет скоро ще се превърне в най-ценния канал за продажби на луксозни марки, като 30% от глобалните луксозни продажби се очаква да се извършват онлайн до 2025 г.
Кои са топ луксозните марки тази година?
Gucci отново е най-горещата марка през 2022 г.
Италианската луксозна модна къща Gucci, която отпразнува своята 100-годишнина през 2021 г., остава един от най-добрите дигитални изпълнители в индустрията.
Нейната аудитория в социалните медии във всички дигитални платформи превъзхожда повечето други луксозни модни марки по света – италианската луксозна марка записва над 78,2 милиона активни последователи по целия свят. Само Chanel се справя по-добре с ангажирана аудитория в социалните медии от 89,1 милиона.
През 2022 г. Gucci експериментира с крипто плащания в някои от своите аутлет магазини в САЩ.
Dior продължава стабилното си одобрение в класацията на най-добрите луксозни марки онлайн, като се издига от пета позиция през 2020 г. до четвърто място през 2021 г. и сега заема второто място през 2022 г. Френската компания за луксозни стоки Christian Dior, или просто Dior за кратко, се възползва от продължаващия успех на чантата Lady Dior и възстановяването на нейната линия за красота, движена от грима и парфюма.
Трафикът към уебсайта на марката нараства с 12% на годишна база.
Дългоочакваното сътрудничество, вдъхновено от Dior x Birkenstock Cottagecore, официално известно като Dior by Birkenstock, също засили интереса към френската марка сред по-младото поколение заможни потребители и ги развълнува. Френската луксозна марка също се присъедини към уелнес трансформацията на лукса със своя Dior x Technogym Dior Vibe – гама от домашно фитнес оборудване, разработено в сътрудничество с компанията за спортно оборудване и цифрови технологии Technogym.
Луксозната френска модна къща Chanel пада с една позиция в списъка ни с най-популярните луксозни марки онлайн през 2022 г., заемайки трето място. Това обаче се дължи основно на силните резултати на Dior, тъй като интересът към Chanel остава сравнително стабилен през годината.
Аудиторията на модната марка в социалните медии непрекъснато нараства, докато трафикът към уебсайта на Chanel остава стабилен на 8,6 милиона на месец през 2022 г.
Френската луксозна къща Louis Vuitton, собственост на мега луксозния конгломерат LVMH, си върна една точка в класацията на най-популярните луксозни марки онлайн през 2022 г., завършвайки четвърта. Няма причина за празнуване обаче, тъй като действителният дял на търсенето на Louis Vuitton допълнително намаля до 9,1% през 2022 г. от 9,7% през предходната година.
Louis Vuitton обаче може да се похвали с най-големия обем на трафик към уебсайта си със средно 13,2 милиона посетители на месец. Това е малко по-малко от предходната година, но остава доста пред всяка друга луксозна марка в нашия списък.
След миналогодишното стартиране на своето самостоятелно мобилно приложение, Louis: The Game, Louis Vuitton продължава да експериментира с незаменими токени. Брандът кани играчите да решават пъзели в играта, за да спечелят правото да участват в томбола с различни награди.
Частната луксозна къща Hermès преживява рязък спад през 2022 г., губейки две позиции, за да завърши на пето място. Всеки друг индикатор обаче е положителен, с 20% ръст на годишна база на официалния уебсайт на марката и 9% ръст на общата аудитория на социалните медии през 2022 г.
Hermès продължава да се радва на отлична привлекателност на своите вечни класики, особено в категорията на чантите с много търсената чанта Birkin, която често генерира дълги списъци с чакащи.
За пазара от първа ръка Hermès остава много консервативен, като само подбрана селекция от часовници от висок клас се предлага ексклузивно на Mr Porter. В момента Hermès не работи с нито един от другите мултибрандови търговци на дребно. Марката значително увеличи броя на продуктите, налични на нейния официален уебсайт, но с широка гама от категории, които сега се продават онлайн.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови