Наистина ли милиардерите в Монако не плащат данъци?
Какви са митовете за данъчната система на Монако?
Индустрията на инфлуенсърите днес се оценява на 250 млрд. долара
Индустрията на инфлуенсърите днес се оценява на 250 милиарда долара, а Goldman Sachs прогнозира, че цифрата ще нарасне до близо 500 милиарда долара до 2027 г. 50-те отличени в списъка на Forbes за най-добри създатели за 2024 г. управляват растежа на екосистемата на творците. Ето кои са първите топ 5:
1. MrBeast
Печалби: 85 млн. долара , общо последователи: 503 милиона , ср. Ангажираност: 2,38% , Резултат за предприемачество: 4
Mr Beast има повече от 500 милиона последователи в социалните медии, което го прави най-следваният творец в света. Джими Доналдсън може да се похвали с повече от 320 милиона абонати в основния си канал в YouTube и е привлякъл близо 9 милиарда гледания през последната година. Всичко е благодарение на видеоклипове, включващи екстремни каскади (оцеляване в пещера за една седмица) и състезания (прекарване на 100 дни в бункер, за да спечелите 500 000 долра). Огромната популярност на Доналдсън стартира успешни потребителски продуктови линии, вариращи от дрехи до неговите бонбони Feastable.
2. Дхар Ман
Печалби: 45 млн. долара , общо последователи: 120 млн. , ср. Ангажираност: 0,33% , Резултат за предприемачество: 4
Тормоз, расизъм, неравенство – всичко това са теми за видеоклиповете, които Dhar Mann и неговият екип от повече от 150 души създават за неговия канал в YouTube с 23 милиона абонати. Ман пише сценарии за видеоклиповете, които заснема с актьори в своето 100 000 квадратни фута студио в Лос Анджелис. През последната година той спечели около 45 милиона долара чрез Google Adsense и партньорства с марки, включително WhatsApp, Universal и разработчика на игри SocialPoint. Ман също управлява агенция за творци
3. Мат Райф
Печалби: 50 млн. долара , общо последователи: 30,4 милиона , ср. Ангажираност: 3% , Резултат за предприемачество: 3
Комедиантът Мат Райф използва дигиталната си популярност, за да препълни физическите киносалони. Стендъп комикът, който стана вирусен в TikTok през 2022 г. с бързата си работа с тълпата, спечели десетки милиони тази година от разпродаването на около 30 концерта на живо, които изнася всеки месец. Междувременно в Netflix той вече участва в две специални комедии.
4. Чарли Д'Амелио
Печалби: 23,50 млн. долара , общо последователи: 213,5 милиона , ср. Ангажираност: 0,27% , Резултат за предприемачество: 4
Чарли Д'Амелио беше обявена за най-добре печелещия създател на съдържание в TikTok през 2021 г., когато е на 18 години. Няколко години и хиляди имитатори по-късно Д'Амелио остава сред най-следваните хора в TikTok.
5. Близнаците Стоукс
Печалби: 20 млн. долара , общо последователи: 113,7 милиона , ср. Ангажираност: 3,09% , Резултат за предприемачество: 3
Еднояйчните братя близнаци Алекс и Алън Стоукс ръководят един от най-бързо развиващите се канали в YouTube. Техните видеоклипове с шеги, предизвикателства и влогове редовно привличат повече от 40 милиона гледания. Двойката вече има повече от 100 милиона последователи в TikTok, Instagram и YouTube. През последните 12 месеца видеоклиповете на двойката привлякоха повече от 4 милиарда гледания.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Какви са митовете за данъчната система на Монако?
Питейното обезпечаване на някои места в страната е застрашено
Изборите и политическата обстановка ускориха и увеличиха натиска на богатите американци да обмислят план Б в чужбина