Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Индустрията на инфлуенсърите днес се оценява на 250 млрд. долара
Индустрията на инфлуенсърите днес се оценява на 250 милиарда долара, а Goldman Sachs прогнозира, че цифрата ще нарасне до близо 500 милиарда долара до 2027 г. 50-те отличени в списъка на Forbes за най-добри създатели за 2024 г. управляват растежа на екосистемата на творците. Ето кои са първите топ 5:
1. MrBeast
Печалби: 85 млн. долара , общо последователи: 503 милиона , ср. Ангажираност: 2,38% , Резултат за предприемачество: 4
Mr Beast има повече от 500 милиона последователи в социалните медии, което го прави най-следваният творец в света. Джими Доналдсън може да се похвали с повече от 320 милиона абонати в основния си канал в YouTube и е привлякъл близо 9 милиарда гледания през последната година. Всичко е благодарение на видеоклипове, включващи екстремни каскади (оцеляване в пещера за една седмица) и състезания (прекарване на 100 дни в бункер, за да спечелите 500 000 долра). Огромната популярност на Доналдсън стартира успешни потребителски продуктови линии, вариращи от дрехи до неговите бонбони Feastable.
2. Дхар Ман
Печалби: 45 млн. долара , общо последователи: 120 млн. , ср. Ангажираност: 0,33% , Резултат за предприемачество: 4
Тормоз, расизъм, неравенство – всичко това са теми за видеоклиповете, които Dhar Mann и неговият екип от повече от 150 души създават за неговия канал в YouTube с 23 милиона абонати. Ман пише сценарии за видеоклиповете, които заснема с актьори в своето 100 000 квадратни фута студио в Лос Анджелис. През последната година той спечели около 45 милиона долара чрез Google Adsense и партньорства с марки, включително WhatsApp, Universal и разработчика на игри SocialPoint. Ман също управлява агенция за творци
3. Мат Райф
Печалби: 50 млн. долара , общо последователи: 30,4 милиона , ср. Ангажираност: 3% , Резултат за предприемачество: 3
Комедиантът Мат Райф използва дигиталната си популярност, за да препълни физическите киносалони. Стендъп комикът, който стана вирусен в TikTok през 2022 г. с бързата си работа с тълпата, спечели десетки милиони тази година от разпродаването на около 30 концерта на живо, които изнася всеки месец. Междувременно в Netflix той вече участва в две специални комедии.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови