1 USD
1.82447 BGN
Петрол
Bitcoin
$64,854.2

Какво е сънен туризъм?

Блясък
 

Вече има хотели, които предлага отделни пакети за сънен туризъм

Ходенето на почивка може да бъде доста нетрадиционен начин за подобряване на навиците за сън. Така нареченият сънен туризъм набира популярност от няколко години, като в хотелите и курортите по света се появяват все повече престои, фокусирани върху съня. 

Интересът рязко нарасна след пандемията, като редица високопоставени обекти насочиха вниманието си върху хората, страдащи от недоспиване.

През последните 12 месеца Хотел Park Hyatt New York отвори „Възстановителен пакет за сън Bryte“. Той представлява апартамент от 900 квадратни фута, пълен с удобства за подобряване на съня. Rosewood Hotels & Resorts пък наскоро стартира колекция от места за уединение, наречена „Алхимия на съня“, предназначена да „насърчава почивката“. 

Д-р Ребека Робинс, изследовател на съня и съавтор на книгата „Сън за успех“ вярва, че тази промяна е чакана отдавна, особено по отношение на хотелите. По думите й има огромна промяна в нашето колективно съзнание и в приоритизирането на здравето и благосъстоянието.

Снимка: hyatt.com

Глобалната пандемия от COVID-19 изглежда е изиграла огромна роля за това. Проучване, публикувано в Journal of Clinical Sleep Medicine (Вестник за клинична медицина на съня), установява, че 40% от над 2 500 възрастни, съобщават, че качеството на съня им се е намалило от началото на пандемията.

Хипнотерапевтът, медитатор и холистичен треньор Малминдър Гил си партнира с Belmond Cadogan Hotel в Лондон, за да създадат специална услуга, наречена Sleep Concierge, за гости, които имат проблеми със съня. Тя включва запис с медитация, предизвикваща сън, меню с възглавници за гостите, които предпочитат да спят по гръб или настрани, олекотена завивка, специален чай преди лягане и ароматизиран спрей за възглавница.

Според д-р Робинс в стратегиите за здравословен сън хотелите трябва да си партнират с учени и медицински специалисти, които могат внимателно да предадат тези стратегии. 

Д-р Робинс вярва, че всички хотели и курорти трябва да направят това приоритет и посочва, че изобщо не струва много да се сложат чифт тапи за уши до нощното шкафче.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии