Били Айлиш в партньорство с Google Maps за устойчиви опции за пътуване до концертите й

Как изпълнителите се грижат за своя природен отпечатък

 

Като част от предстоящото си световно турне, Hit Me Hard And Soft: The Tour, Били Айлиш работи с Google Maps, за да помогне на феновете да направят по-устойчив избор, когато пътуват до нейните концерти, съобщава Euronews.

Партньорството 

Носителката на девет награди "Грами" и двукратна носителка на "Оскар", която е добре известна със своя екологичен активизъм. Тя обясни, че партньорството с Google Maps е направено, за да могат нейните фенове да намерят екологичен транспорт и ефективни маршрути (обществен транспорт, пешеходни и велосипедни маршрути), както и възможности за био храна в градовете, които тя ще посети в първия етап от предстоящото си световно турне в Северна Америка.

„Всяко действие има значение, независимо колко е голямо или малко, и заедно можем наистина да започнем да лекуваме нашата красива планета. Благодарение на Google Maps всеки ще има лесен достъп до ресурси, които ще ви помогнат да направите страхотен устойчив избор, когато дойдете на моите представления. Благодаря ви за грижите. Ще се видим скоро!“, казва изпълнителката в изявление. 

 

Изпълнителите и устойчивостта 

По-рано тази година Айлиш разкритикува артисти, които издават множество дългосвирещи плочи, за да увеличат продажбите на албуми, подчертавайки загубата, която тази практика представлява. Имайки предвид това, тя обяви подробности за своят аекологична плоча за най-новия й албум.

Тя не е единственият артист, който говори активно за справянето с въглеродния отпечатък, свързан с турнетата. Световните турнета винаги са били екологичен кошмар, поради транспортирането на екипа и оборудването. Проучванията показват, че по-голямата част от емисиите при турнета, често над 90%, идват пътуването.

Други артисти, които подкрепят инициативата

Coldplay обещаха да сведат до минимум въздушните пътувания и да използват „устойчиво авиационно гориво“. Massive Attack също работят с учени по климата, за да проучат начини за организиране на събития с ниски въглеродни емисии. Те ще предават данни от турнета за години наред на Центърът Тиндал за изследване на изменението на климата, а те ще правят оценка на това как индустрията може да се справи по-добре. Също така в основата на целите на Massive Attack е справянето с въглеродните емисии, които идват от пътуванията на публиката, които представляват до 80% от емисиите на събитието.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст