
Мъж с водолазен костюм задигна над 10 хиляди долара от ресторант на Disney
Обирът е станал през нощта
За да си добър в продажбите най-вече трябва да разбираш психологията на клиентите, казва експертът
"За да си добър в продажбите най-вече трябва да разбираш психологията на клиентите. В крайна сметка ние се опитваме да им предложим продукти, които ще са полезни за тях. Ние знаем как работят платформите, как се дистрибутира съдържание в социалните мрежи и съответно как да правим добра реклама", каза пред businessnovinite.bg Стилиян Запорожанов, онлайн предприемач и Facebook експерт.
По думите му колкото и добре да познаваме потребителя и колкото и добре да познаваме платформите никога нищо не е сигурно. Сигурно е единствено, че има риск да претърпим неуспех, но само чрез неуспехи може да стигнем до правилната реклама и до големия брой продажби.
"Facebook все още е релевантен канал за правене на бизнес и ще продължи да бъде. Но истината е, че излизат все повече мрежи в помощ на бизнеса като TikTok, Instagram и други. Google винаги ще бъде актуален. Всичко се променя, бизнесът и маркетингът също. Виждаме, че все повече се търси натурално съдържание, по-опростени банери, кратки видеоклипове. За да е актуален бизнесът трябва да се адаптира към промените", споделя експертът.
Това, което забелязвам през последната година е, че хората започват да прекарват все повече време в TikTok и това ни дава сигнал, че това е платформа, което може да ни научи на много неща и да подпомага дигиталния маркетинг, каза още Запорожанов.
Обирът е станал през нощта
В някои от най-популярните държави туристите срещат трудности с комуникацията
Милениълите го толерираха, но GenZ това е под достойнството