Българите - лидери по консумация на алкохол
През 2024 г. над 40% от учениците са опитали алкохол преди 13 г.
БГ Бизнес
Предни дни от министерството на енергетиката също съобщиха за онлайн измама
Поради продължаваща поява на фалшива реклама вече на няколко места във виртуалното пространство, чрез която потребителите са подканвани да отговорят на кратки въпроси и да закупят карта за цялата железопътна мрежа в България, екипът на БДЖ информира своите клиенти, че предложението е измама.
За злоупотребата с името и логото на дружеството, БДЖ ще се обърне за съдействие към отговорните институции.
БДЖ призовава своите клиенти да не се подлъгват от подобни съмнителни предложения и също така се обръща с молба да докладват и сигнализират при забелязани нередности.
През 2024 г. над 40% от учениците са опитали алкохол преди 13 г.
Новата система предвижда издаване на лицензии, които компаниите ще трябва да получат
На какво се дължи загубата?