Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Каква е идеята на новите платформи на булевардите?
50 броя паркоместа по-малко ще има след пълния ремонт на бул. "Патриарх Евтимий" в столицата. Това каза общинският съветник от ПП-ДБ-СС Стефан Спасов пред БНТ. По думите му това е незначителен процент от общо 3300 места в района, а така ще се компенсират и живущите в района.
На спирките на булеварда са изградени специални платформи, които трябва да улеснят качването и слизането от градския транспорт. Реорганизацията на движението обаче има и своите критици и предизвика спорове между софиянци.
Промените на бул. "Патриарх Евтимий" започна преди две седмици, като първоначално бе обявено само преасфалтиране. Към днешния ден ремонтът включва изграждане на бус лента и две велоалеи, като на пътя остават две активни ленти за движение на коли и една лента за спиране.
Улица "Фритьоф Нансен" също ще стане двупосочна, като една от трите ѝ ленти ще води от бул. "Черни връх" към "Патриарх Евтимий". В момента улицата се преасфалтира.
Недоволство предивзика и новата организация по бул. "Витоша", където активните ленти за движение също станаха две, а в останалите вече са предназначени за косо паркиране.
Косото паркиране е единствената законова възможна организация на движение, посочи Спасов пред БНТ. Той обясни, че перпендикулярното паркиране няма да увеличи броя на местата, а и в случая е невъзможно, защото габаритите на булевард "Витоша" не позволязат то да се извършва спокойно.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб