
София отбеляза ръст от 11% на туристите за първите шест месеца на годината
Градът е посетен от над 647 хил. туристи за периода януари – юни
Компанията отчита ръст от 55% на приходите за първото полугодие на 2025 г.
Акциите на търговската марка на компанията Hydrogenera - Грийн Иновейшън АД от днес се търгуват на основния пазар на Българска фондова борса (борсов код HYDR).
Компанията е първият представител на сектора за зелени водородни технологии, който успешно реализира първично публично предлагане (IPO) на българския капиталов пазар. По време на аукциона на 24 юли бяха пласирани 400 000 акции, като Hydrogenera успя да набере близо 8 млн. лева капитал. Средствата ще подкрепят растежа на компанията в страната и на ключови европейски пазари.
„Приветстваме Грийн Иновейшън АД (Hydrogenera) като първата българска компания в областта на водородните технологии, която стъпва на капиталовия пазар. Това е първото IPO на основния пазар за тази година, но и първата компания, която ни поставя на зелената карта на инвестициите. Това е ясен сигнал, че устойчивите и високотехнологични компании намират възможности за растеж и Българска фондова борса е най-добрия партньор по пътя на развитие“, приветства компанията изп. дир. на БФБ доц. д-р Маню Моравенов по време на церемонията по биене на камбаната в Борсата и стартана търговията.
„Преди три години, когато поставихме началото на Hydrogenera, малцина вярваха, че ще стигнем толкова далеч. Пътят ни не беше лесен, но с правилните партньори станахме по-силни и по-устремени. Днес стоим тук с гордост — благодарение на изключителния ни екип, на доверието, което изградихме помежду си и на визията, която никога не изгубихме. Това не е просто нов етап за компанията, а заявка за дългосрочен ангажимент към прозрачност, иновации и устойчив растеж“, сподели изпълнителният директор на Hydrogenera Драгомир Иванов.
Hydrogenera отчете ръст от 55% на приходите и 160% увеличение на печалбата преди данъци за първото полугодие на 2025 г. спрямо същия период на предходната година. Данните подчертават устойчивата динамика и иновативния профил на дружеството в сектора на устойчивата енергия.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Градът е посетен от над 647 хил. туристи за периода януари – юни
Целта е по-бърз и по-безопасен лицензионен процес
Мащабното културно събитие ще представи осем творби, във всяка от вечерите между 1 и 4 август, в Царево, Лозенец, Ахтопол и Синеморец. bTV Media Group е генерален медиен партньор.