
След 156 години: Крал Чарлз спира кралския влак, за да пести пари
Кралският влак скоро ще напусне гарата за последен път
Кой получава над 250 хиляди долара за видео?
TikTоk продължава да бъде една от най-влиятелните социални платформи и превръща стотици хора в мултимилионери. През 2024 година най-известните създателите на съдържание не само печелят от спонсорирани публикации, но и изграждат собствени бизнеси. Проучване на маркетинговата компания GrowthScribe подрежда най-богатите тиктокъри, станали известни само чрез социалната мрежа и колко изкарва всеки от тях.
Хаби Лейм оглавява класацията и е един от най-влиятелните тиктокъри. Със своите реакция на различни „лайфхакове“ той натрупва 162 милиона последователи. Лейм комуникара с аудиторията си изцяло без думи и това го прави по-различен, а марките плащат големи суми за сътрудничество с него. Неговото участие в рекламни кампании допринася за високите му приходи и днес той изкарва до 256 хиляди долара на видео. Освен това той инвестира в технологични стартиращи компании и разработва собствена линия облекла, с която утвърждава влиянието си извън социалните медии.
Чарли Д'Амелио започва своята кариера с танци в социалната мрежа още на 17 години. С над 154 милиона последователи, тя си партнира със световно известни марки за дрехи, а нейната модна линия „Social Tourist“ я е направила още по-успешна. Семейството й също участва в риалити шоута, което допълнително засилва нейната популярност и приходи. Д'Амелио често рекламира здравословни напитки и използва платформата, за да популяризира теми за психичното здраве и благотворителни каузи.
Бела Порч започва да публикува онлайн съдържание през 2020 година. Тя става известна с синхронизации на устни спрямо определни мелодии и бързо се превръща в TikTok звезда. Използваните от нея звуци са кратки и запомнящи се и много потребители ги споделят. С 94 милиона последователи, Порч съчетава успеха в социалните медии с музикална кариера. Освен музиката, тя има и договори с големи козметични компании, чиито продукти рекламира.
Адисън Рей не се ограничава само до TikTok – тя е актриса, певица и бизнесдама. С 88,8 милиона последователи тя ежедневно качва видеа, как пее авторските песни или танци. По-късно Рей основава собствена козметичната марка Item Beauty и линия аромати - "Addison Rae Fragrance". Често се появява в главната роля на холивудски продукции. Има и подкаст, където обсъжда теми като мода, лайфстайл и личностно развитие.
Зак Кинг прави съдържание с различни магически трикове и фокус. Кинг има над 82 милиона последователи и създава видеоклипове, които отнемат седмици за обработка, но се възприемат като произведения на изкуството от аудиторията му. През последната година провежда онлайн курсове за видеообработка и ефекти, обучавайки по-младите, как да създават успешно видео съдържание.
Бийтбоксърът Спенсър X става известен в TikTok, след като вече е развил You Tube канал. Неговите 60 милиона последователи го търсят за музикални партньорства и спонсорства. Спенсър си сътрудничи с други музиканти и продуцира свои собствени парчета, които стават популярни в социалните мрежи.
Кимбърли Лоайза е седмата най-известна знаменитост в Tik Tok. Първоначално тя започва да качва влогове в You Tube, където говори за женски теми, свързани с мода, грим и здраве. През 2019 година тя излиза от рамката, като създава първата си самостоятелна песен и година по-късно вече има и линия за дрехи, собствена телефонна компания. Нейните аудитория е основно изпаноговоряща, защото тя прави съдържанието си на испанки.
Съдържанието на Гил Кроус се различа от това на останалите. Той съчетава хумор с актьорска игра и неговите видеа имат кратка сюжетна линия и наподобяват мини-филми. Стилът му му носи партньорства с марки, които търсят по-нестандартен подход към рекламата. Кроус работи по собствени комедийни проекти и планира да продуцира краткометражни филми.
Дреа Океке има над 7 милиона последователи и е нигерийско-американски инженер, превърнал се в създател на съдържание. Неините видеа целят не само да забавлява, но и да мотивира аудитория. Често говори за личностно развитие и удовлетвореност от живота. В момента тя организира уебинари и обучителни сесии за млади инфлуенсъри, които искат да изградят успешна кариера в социалните мрежи.
Авани Грег започва с грим видеа, но днес вече не се занимава само с това. Грег има 40 милиона последователи и десетки партньорства с рекламодатели. Вече има своя собствена линия козметични продукти и често е лице на модни събития по целия свят.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Кралският влак скоро ще напусне гарата за последен път
Устойчивата кожа от динозавър може да намери приложение и в автомобилната индустрия
Как работи технологията?